To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

IBM: Επενδύει στο digital creative marketing

IBM: Επενδύει στο digital creative marketing
IBM: Επενδύει στο digital creative marketing

Σε μια προσπάθεια να διαχωρίσει τον εαυτό της από ανταγωνιστές, όπως οι Oracle, Adobe και Salesforce, η IBM στρέφει την προσοχή της στο marketing, με την εξαγορά της digital-marketing creative εταιρείας Resource/Ammirati. Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2016.

Έτσι, ενώ η τεχνολογική εταιρεία διατηρεί στρατηγικές συνεργασίες με Twitter, Apple, Facebook και πρόσφατα προχώρησε στην εξαγορά του software provider Silverpop, αυτή είναι η πρώτη κίνηση εξαγοράς που κάνει στο πεδίο του digital creative. Η εξέλιξη αυτή θα βοηθήσει την IBM να προσφέρει περισσότερες digital creative εμπειρίες σε πελάτες και καταναλωτές.

"Η Resource/Ammirati έχει χτίσει τη φήμη της, σαν ένα από τα ηγετικά brands της βιομηχανίας. Η δουλειά που έχει παρουσιάσει, αποτελεί ιδανικό συμπλήρωμα στις design ικανότητές μας" σημείωσε σχετικά ο global leader της IBM interactive experience, Paul Papas. Η Resource/Ammirati διαθέτει γραφεία σε Οχάιο, Νέα Υόρκη και Σικάγο.  

TAGS: Marketing