To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

«Κόβει» τον ρόλο CMO η Heineken

«Κόβει» τον ρόλο CMO η Heineken
«Κόβει» τον ρόλο CMO η Heineken

Η Heineken προχώρησε σε κατάργηση του ρόλου chief marketing officer, στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης που πραγματοποιεί, με στόχο να \"επιταχύνει τη διανομή\" της νέας παγκόσμιας στρατηγικής.

Έτσι, ο Alexis Nasard, που εκτελούσε επίσης καθήκοντα περιφερειακού president για τη Δυτική Ευρώπη, θα αποχωρήσει από την εταιρεία ζύθου στις 30 Ιουνίου, αναζητώντας τον νέο σταθμό της επαγγελματικής του καριέρας.

Πλέον, οι θέσεις του CMO και του chief sales officer θα συγχωνευθούν σε αυτή του chief commercial officer και θα περάσουν στα καθήκοντα του τρέχοντα president Κεντρικής-Ανατολικής Ευρώπης και global chief sales officer, Jan Derck van Karnebeek.

Πέρα από τα παραπάνω, παρελθόν θα αποτελέσει από το καλοκαίρι και ο chief strategy officer Chris Barrow, ενώ η διοίκηση της Heineken έχει αποφασίσει να  ορίσει εκ νέου τις περιφέρειες δράσης της ως εξής: Αμερική, Ευρώπη (περιλαμβάνει τμήματα Δυτικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης), Αφρική-Μέση Ανατολή-Ανατολική Ευρώπη και Ασία-Ειρηνικός.

Σχολιάζοντας την αποχώρηση του Nasrad, ο president της Heineken, Jean-François van Boxmeer είπε: \"Ήταν ένας πολύ ισχυρός Leader για εμάς. Από τη θέση αυτή, διαφοροποίησε τη marketing agenda της εταιρείας και ανέπτυξε τα παγκόσμια brands μας\".