To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Κυρίαρχος η Budweiser στο Super Bowl

Κυρίαρχος η Budweiser στο Super Bowl
Κυρίαρχος η Budweiser στο Super Bowl

Το διαφημιστικό spot της Budweiser ήταν εκείνο που κυριάρχησε για άλλη μια χρονιά φέτος στο Super Bowl, που πραγματοποιήθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας (6/2) στη Νέα Ορλεάνη, ενώ το ακολούθησαν οι διαφημίσεις των Volkswagen και Mercedes-Benz.

Το spot, διάρκειας 60 δευτερολέπτων, δημιουργήθηκε από την Anomaly και παρουσιάζει έναν προπονητή ιππασίας να συνδέεται εκ νέου, έπειτα από τρία χρόνια, με ένα «Budweiser Clydesdale» άλογο, το οποίο συντηρούσε.

Συνολικά, την ημέρα του Super Bowl έγιναν 445.905 shares του συγκεκριμένου video, ενώ τα views ξεπέρασαν τα 4,7 εκατομμύρια στο YouTube, σύμφωνα με τις πληροφορίες που παρείχε η Unruly Media. Στο Facebook, τα shares ξεπέρασαν το 1,5 εκατομμύριο και στο Twitter τις 10.000. Αυτή είναι η δεύτερη φορά μέσα στην τελευταία τριετία που η Budweiser θριάμβευσε στο Super Bowl.

Η διαφήμιση που ακολούθησε ήταν η «get in. get happy», που δημιούργησε η Deutsch LA για λογαριασμό της Volkswagen με περισσότερα από 8 εκατομμύρια views στο YouTube παγκοσμίως και 224.000 shares στο Facebook τις τελευταίες 7 ημέρες.

 

Τέλος, στην τρίτη θέση ήταν το spot με τίτλο «soul», που δημιούργησε η Merkley + Partners για τη Mercedes-Benz, καθώς την παρακολούθησαν περισσότεροι από 3 εκατ. χρήστες στο YouTube.