To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Magna Global: Αναπτύσσεται διαρκώς το programmatic

Magna Global: Αναπτύσσεται διαρκώς το programmatic
Magna Global: Αναπτύσσεται διαρκώς το programmatic

Η πρόσφατη έκδοση της μελέτης, που διενεργείται δυο φορές το χρόνο από την εταιρεία, παρουσίασε πως το display και video inventory που είναι διαχειρίσιμο μέσω programmatic μεθόδων σε 41 χώρες, θα αγγίξει τα 14,2 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως το τρέχον έτος, αυξημένο κατά 49% από την περσινή χρονιά, ενώ σύμφωνα με τις προβλέψεις θα αυξηθεί συνολικά κατά 31% στα τέσσερα επόμενα χρόνια.

Οι ευκαιρίες που προσφέρει, όπως η μείωση στα κόστη συναλλαγής, η εξαργύρωση μιας ποικιλίας από digital media impressions και η αξιοποίηση καταναλωτικών πληροφοριών, αποτελούν τους κύριους \"οδηγούς\" της αναπτυξιακής πορείας.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το μισό της παγκόσμιας αγοράς programmatic, ηγούνται της συγκεκριμένης αγοράς, με συναλλαγές αξίας 7,7 δισ. δολαρίων, ενώ εκτιμάται πως θα υπάρξει αύξηση 62% μέχρι το 2019. \"Οι programmatic τεχνολογίες αλλάζουν τον τρόπο αγοράς και πώλησης του digital media inventory. Το συγκεκριμένο φαινόμενο είναι παγκόσμιο και αμετάκλητο\" ανέφερε συμπερασματικά η Magna Global.