To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Marketing διάκριση για τον Ολυμπιακό από τη Euroleague

Marketing διάκριση για τον Ολυμπιακό από τη Euroleague
Marketing διάκριση για τον Ολυμπιακό από τη Euroleague

Τα projects που \"έτρεξαν\" οι συγκεκριμένοι σύλλογοι την προηγούμενη αγωνιστική σεζόν, αξίζουν επιβράβευσης κι έτσι, η διοργανώτρια Αρχή, λίγο πριν την έναρξη του European Basketball Marketing Summit την προσεχή Πέμπτη, θα ανακοινώσει τη σειρά των νικητών.     

Αρχικά, έξι ήταν οι ομάδες που επιλέχθηκαν από την Κριτική Επιτροπή της Euroleague Basketball για να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό, ενώ στην πορεία, όλοι οι σύλλογοι είχαν τη δυνατότητα να ψηφίσουν την ομάδα της επιλογής τους, πλην της δικής τους, είτε αυτή είχε συμπεριληφθεί στην εξάδα, είτε όχι.

Σε ότι αφορά τους τρεις φιναλίστ, η ΤΣΣΚΑ επιβραβεύεται για τις προσπάθειες στο social media πεδίο, ο Ολυμπιακός για την καμπάνια που έτρεξε, με τίτλο \"All for one, one for all, all for Olympiacos\" και η Μάλαγα για τη σχέση που δημιούργησε με τους φιλάθλους της, μέσω social media και του website της.