To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Marketing Greece και Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης μαζί

Marketing Greece και Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης μαζί
 Marketing Greece και Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης μαζί

Ένας προορισμός ζεστός, με ιστορία, “γενναιόδωρος”, ένα μωσαϊκό πολιτισμών, μια πόλη δημιουργική και Avant Garde, μια πόλη που αγαπάς και έχει χιλιάδες ιστορίες να πει. Αυτά είναι μόνο μερικά από τα ελκυστικά για τον τουρίστα στοιχεία που διαθέτει η Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τους ειδικούς της εταιρείας Marketing Greece που ανέλαβαν να προωθήσουν και να προβάλουν την πόλη στις διεθνείς αγορές, ύστερα από την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ).

Μέσα από το συγκεριμένο «μνημόνιο» η Θεσσαλονίκη εντάσσεται επίσημα και στην καμπάνια προώθησης «Discover Greece» αλλά και στην ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα είναι έτοιμη να λειτουργήσει τον Ιανουάριο του 2014. «Η Θεσσαλονίκη έχει πολλές ιστορίες να πει. Και αυτό για έναν ειδικό του μάρκετινγκ θεωρείται απειλή. Γιατί στο μάρκετινγκ πρέπει να εστιάσεις και να πεις μια ιστορία» ανέφερε χαρακτηριστικά ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, Ιωσήφ Παρσαλής. «Είναι μια πόλη που έχει πολλά ωραία στοιχεία να αναδείξει και για αυτό είναι σημαντικό να τα προβάλουμε στοχευμένα, ανάλογα με τις προτιμήσεις των τουριστών», πρόσθεσε, διευκρινίζοντας ότι κάθε εθνικότητα έχει τις δικές της «απαιτήσεις» από έναν τουριστικό προορισμό.

«Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, που μπαίνει το 2014 στο δεύτερο αιώνα ζωής της, συνεχίζει να έχει ως βασική προτεραιότητα την βελτίωση του τουριστικού προφίλ της πόλης. Λόγω της συρρίκνωσης της ελληνικής αγοράς είναι αναγκαίο να προσεγγίσουμε τουρίστες από το εξωτερικό και για αυτό κρίναμε σκόπιμη τη συνεργασία μας με την Marketing Greece», ανέφερε ο πρόεδρος της ΕΞΘ Αριστοτέλης Θωμόπουλος. Μέσα στους στόχους εντάσσεται η δυναμική διεκδίκηση τουριστών από τη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία, το Ισραήλ και «υψηλότερου βαλαντίου» τουριστών από τη Ρωσία και την Τουρκία, σύμφωνα με τον κ.Θωμόπουλο.

Η ανακοίνωση της συνεργασίας έγινε την Τετάρτη 18/12 σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε παρουσία του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα, του προέδρου του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Γιώργου Τσαμασλή και άλλων εκπροσώπων φορέων της πόλης.

TAGS: Marketing