To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Μεγάλα Brands σε μικρές… οθόνες

Μεγάλα Brands σε μικρές… οθόνες
Μεγάλα Brands σε μικρές… οθόνες

Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα στις Ηνωμένες πολιτείες Αμερικής οι χρήστες i-Phone, πρόκειται να γίνουν δέκτες διαφημίσεων στις κινητές συσκευές τους από το αντίπαλο δέος της Apple, τη Samsung. Μάλιστα η συγκεκριμένη καμπάνια, η οποία και είναι σχεδιασμένη μόνο για mobile χρήστες, θα προσφέρει σε κάθε χρήστη i-Phone τη δυνατότητα να αλλάξει συσκευή, επιλέγοντας το Samsung Galaxy.

Όσα διαβάσατε πιο πάνω δεν αποτελούν σενάριο επιστημονικής φαντασίας αλλά πραγματικότητα. Η Samsung μάλιστα θα πριμοδοτεί την μετακίνηση κάθε χρήστη που θα επιλέγει το Samsung Galaxy με το ποσό των 300 δολαρίων. Η συγκεκριμένη καμπάνια αποτελεί μόνο το πρώτο σκέλος από το project που η Samsung φαίνεται να έχει ετοιμάσει για την προώθηση των προϊόντων της μέσα από Smartphones. Τα μέχρι σήμερα στοιχεία στην Αμερικανική αγορά δεν ήταν ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά ειδικά για τον χώρο της mobile διαφήμισης και αυτό εν πολλοίς οφείλεται στο γεγονός πως οι διαφημίσεις στα smartphones ήταν περισσότερο ενοχλητικές παρά ενδιαφέρουσες.

Με βάση τα στοιχεία του 2011, ενώ περισσότερο από το 20% των χρηστών smartphones εμφανίζονταν ιδιαίτερα ενεργή στο κομμάτι του περιεχομένου (video, data κλπ) μόλις το 2% από αυτούς προχωρούσαν σε παρακολούθηση διαφημιστικών μηνυμάτων. Το 2011, επίσης τα χρήματα που δαπανήθηκαν στις ΗΠΑ στο κομμάτι της mobile διαφήμισης έφτασαν μετά βίας το 1/5 των αρχικών προβλέψεων (3,6 δις. Δολάρια). Τα μεγάλα brands λοιπόν έχουν αρχίσει να βλέπουν με πολύ διαφορετικό τρόπο το κομμάτι της διαφήμισης μέσω κινητών συσκευών και αυτό γιατί το συγκεκριμένο κοινό αποτελεί μήλο της έριδος και λόγο του τρόπου ζωής του αλλά και λόγο της τεχνολογικής του καθημερινότητας. Brands όπως η Target, η American Express αλλά και η Coca Cola φαίνεται πως βρίσκονται στο στάδιο της υλοποίησης, το προσεχές διάστημα στρατηγικών αποκλειστικά για mobile users.

Φυσικά το στοιχείο της mobile διαφήμισης παραμένει ιδιαίτερα σημαντικό και για πολλές άλλες εταιρείες οι οποίες ήδη έχουν επενδύσει σημαντικά κεφάλαια χωρίς να έχουν την αναμενόμενη ανταποδοτικότητα. Μία από αυτές τις επιχειρήσεις είναι σαφέστατα το Facebook, το οποίο τα τελευταία 2 χρόνια μέσα από συνεχείς εξαγορές αλλά και επενδύσεις σε έρευνα και προγραμματισμό φαντάζει έτοιμο να απορροφήσει σημαντικότατο μέρος των κεφαλαίων που θα επενδυθούν. Στην πιο πρόσφατη μάλιστα συνέλευση μετόχων του Facebook είχε τεθεί σαν ένα από τα βασικά θέματα το ζήτημα της mobile διαφήμισης.

Μετά από αρκετά λοιπόν επενδεδυμένα κεφάλαια, αρκετές καταναλωτικές έρευνες, μεγάλες προσπάθειες από την πλευρά των εταιρειών φαίνεται πως η εποχή που η mobile διαφήμιση θα αντεπιτεθεί διεκδικώντας το μερίδιο που της αναλογεί από τις διαφημιστικές δαπάνες, είναι πιο κοντά από πότε.

TAGS: Marketing