To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

METAXA: Ενέργεια από τη H+K Digital

METAXA: Ενέργεια από τη H+K Digital
METAXA: Ενέργεια από τη H+K Digital

H ενέργεια ξεκίνησε με την δημιουργία του concept «DO THE BUZZ» το οποίο αγκάλιασε όλα τα activations. Mέσω της εφαρμογής DO THE BUZZZ που φιλοξενήθηκε στη σελίδα ΜΕΤΑΧΑ στο facebook (www.facebook.com/metaxa) η εταιρία ανέβαζε καθημερινά ιδέες που κάνουν θόρυβο (buzz) και καλούσε τους χρήστες να εμπνευστούν και να μπουν στην κλήρωση για να κερδίσουν εισιτήρια για το TEDx Academy στα πλαίσια του οποίου αποκαλύφθηκε και το νέο προϊόν.

Στα πλαίσια της παρουσίας στο TEDx ΑCADEMY η Hill & Knowlton Digital σχεδίασε ένα ipad app όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να βγουν «DO THE BUZZ» φωτογραφίες οι οποίες προβάλλονταν σε οθόνες και να κερδίσουν ΜΕΤΑΧΑ βραδιές.

Για την τρίτη φάση προώθησης του προϊόντος η Hill & Knowlton Digital σχεδίασε και υλοποίησε την μετεξέλιξη του online DO THE BUZZZ application κατά την οποία ζητούσε από τους χρήστες να ανεβάσουν τη δική τους επιχειρηματική/δημιουργική ιδέα και να κάνουν με το δικό τους τρόπο buzz ώστε να κερδίσουν 2.000 ευρώ για να την πραγματοποιήσουν!

Η ενέργεια συνοδεύτηκε με το hashtag #DoTheBuzzz.

TAGS: Marketing