To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Mini: Νέα οπτική ταυτότητα και φιλοσοφία

Mini: Νέα οπτική ταυτότητα και φιλοσοφία
Mini: Νέα οπτική ταυτότητα και φιλοσοφία

Σε σχετικό event που έλαβε χώρο στο Βερολίνο, για το λανσάρισμα του νέου μοντέλου Clubman, η Mini υποστήριξε πως θα ξεκινήσει \"μια σημαντική ανακατάταξη του brand, την οποία οι επόμενες γενιές θα θυμούνται σαν τη νέα εποχή της μάρκας\".

Οι αλλαγές περιλαμβάνουν μια πιο απλή έκδοση του logo και μια διαφοροποίηση στην επικοινωνία του brand, που θα είναι πιο απλή και πρακτική. Σύμφωνα με το μέλος του συμβουλίου της BMW, Peter Schwarzenbauer, η νέα κατεύθυνση της μάρκας αντικατοπτρίζει τις αλλαγές στην κοινωνία από τότε που ο γερμανικός όμιλος εξαγόρασε το βρετανικό brand, το 2001.

Η νέα ταυτότητα της Mini θα κάνει το ντεμπούτο της στη διαφήμιση τον Οκτώβριο, όταν τεθεί προς πώληση στην αγορά το Clubman.