To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Mondelez: Νέος επικεφαλής στο παγκόσμιο marketing

Mondelez: Νέος επικεφαλής στο παγκόσμιο marketing
Mondelez: Νέος επικεφαλής στο παγκόσμιο marketing

Σε αναδιοργάνωση του τμήματος marketing προχωρά η Mondelez, καθώς επιδιώκει να βελτιώσει τις πωλήσεις της, μέσω εστίασης σε καινοτομία και ecommerce. Πλέον, την ευθύνη για το παγκόσμιο marketing αναλαμβάνει ο Tim Cofer από τη θέση του chief growth officer, αντικαθιστώντας τον Mark Clouse, ο οποίος μετακινήθηκε στον νέο ρόλο του chief commercial officer. Πρόθεση της εταιρείας, όπως εκφράστηκε στη διάρκεια ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου, είναι η ευθυγράμμιση των πωλήσεων με το marketing.

\"Σαν CCO, ο Clouse θα επιβλέπει το πλάνο ανάπτυξης, θα είναι υπεύθυνος και για τις πέντε περιφέρειες δραστηριοποίησης, καθώς και για την παγκόσμια λειτουργία των πωλήσεων\" ανέφερε σχετικά η chief executive Irene Rosenfeld, ενώ ο Corfer θα επιφορτιστεί με το παγκόσμιο marketing και την έρευνα.

Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, η Mondelez δημιούργησε αρκετούς νέους ρόλους, προκειμένου να επιταχύνει την ανάπτυξη. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Laura Henderson, που προσλήφθηκε τον Ιούλιο για να ηγηθεί του global content and monetisation.