To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα διεθνής καμπάνια από τη L\'Oreal

Νέα διεθνής καμπάνια από τη L\'Oreal
Νέα διεθνής καμπάνια από τη L\'Oreal

Η L\'Oreal λανσάρει μια νέα καμπάνια, που έχει σαν στόχο να αλλάξει τις πεποιθήσεις του κοινού για τις γυναίκες επιστήμονες, αλλά και να ενθαρρύνει περισσότερο κόσμο, νέο σε ηλικία, να ακολουθήσει καριέρες στην επιστήμη και την τεχνολογία.

Η καμπάνια που έχει τίτλο #Changethenumbers, ακολουθεί μια διεθνή έρευνα του brand, που διεξήχθη σε πέντε χώρες και πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 5.000 ανθρώπων.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 71% των ανθρώπων στο Ηνωμένο Βασίλειο πιστεύει πως οι άντρες είναι καταλληλότεροι για να ακολουθήσουν σημαντική καριέρα επιστήμονα και βρίσκεται πολύ πιο πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (60%). Την ίδια στιγμή, λιγότερο από το 1/3 στο Ην. Βασίλειο θα έφερνε στο μυαλό του μια γυναικεία μορφή, αν του ζητούνταν να σκεφτεί έναν επιστήμονα σε σύγκριση με το ευρωπαϊκό 41%.

Με αφορμή τα αποτελέσματα αυτά, η μάρκα \"τρέχει\" μια ψηφιακή καμπάνια, ώστε να ξεκινήσει διάλογο γύρω από τις πεποιθήσεις υπάρχουν για άντρες και γυναίκες.   
 

TAGS: Global News