To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα διεθνής στρατηγική Marketing από τη Volvo

Νέα διεθνής στρατηγική Marketing από τη Volvo
Νέα διεθνής στρατηγική Marketing από τη Volvo

Ο Alain Visser, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Marketing, Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών της Volvo Cars, έδωσε το στίγμα της νέας στρατηγικής: «Η αγορά του αυτοκινήτου είναι ένας από τους πιο συντηρητικούς και λιγότερο εξελιγμένους τομείς της παγκόσμιας αγοράς. Για δεκαετίες, το Marketing του αυτοκινήτου χρησιμοποιούσε συγκεκριμένες μεθόδους που κυριαρχούσαν σε ολόκληρη την αγορά. Η Volvo Cars επιλέγει να αμφισβητήσει αυτή τη λογική και να υιοθετήσει μια στρατηγική που θα ανταποκρίνεται στις δικές της ανάγκες».
 
Η νέα διεθνής στρατηγική, με την ονομασία Volvo Way to Market, εστιάζει σε τέσσερα διαφορετικά σημεία: εργαλεία marketing, ψηφιακή κυριαρχία, επίσημους διανομείς και υπηρεσίες μετά την πώληση.  

Μια σημαντική εξέλιξη που περιλαμβάνεται στη νέα στρατηγική Marketing είναι ότι σε ετήσια βάση η Volvo θα επικεντρώνεται πλέον σε τρεις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτου, μία στην Ευρώπη, μία στις Η.Π.Α. και μία στην Ασία.

Επιπρόσθετα, θα διοργανώνει μία ετήσια δική της εκδήλωση, για την επικοινωνία του brand και των προϊόντων της. Στο επίκεντρο της στρατηγικής της θα βρεθούν τόσο οι διαδικτυακές πωλήσεις και το online marketing, όσο και η ακόμα πιο premium εμπειρία που θα βιώνει ο υποψήφιος πελάτης ή κάτοχος στο δίκτυο επίσημων διανομέων και από τις υπηρεσίες μετά την πώληση.

Προκειμένου να υλοποιήσει της νέα στρατηγική, η Volvo αυξάνει το προϋπολογισμό της για το Marketing.

«Με το Volvo Way to Market, δεν επιχειρούμε να υποβαθμίσουμε ή να ακυρώσουμε όλες τις στρατηγικές Marketing που χρησιμοποιούσαμε μέχρι τώρα», προσθέτει ο Alain Visser. «Πολλές από αυτές υπάρχουν για πολύ καλούς λόγους. Δεν θέλουμε, επίσης, να επαρθούμε ότι εμείς είμαστε καλύτεροι από όλους τους άλλους. Έχουμε, όμως, την αυτοπεποίθηση και δηλώνουμε εμφατικά ότι είμαστε διαφορετικοί. Ο δρόμος μας λοιπόν στην αγορά πρέπει να είναι κι αυτός διαφορετικός».

Είναι προφανές ότι ένα τέτοιο πρόγραμμα απαιτεί εκτεταμένη εκπαίδευση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και τα δύο όμως έχουν ήδη ξεκινήσει. Σε ορισμένες χώρες ο Προσωπικός Μηχανικός εφαρμόζεται ήδη πιλοτικά, κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα την σημαντική αύξηση της ικανοποίησης των πελατών. Μέχρι το 2018 η υπηρεσία αυτή θα προσφέρεται σε όλους τους επίσημους διανομείς της Volvo σε παγκόσμιο επίπεδο.

TAGS: Marketing