To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέος global creative director στο Facebook

Νέος global creative director στο Facebook
Νέος global creative director στο Facebook

Το Facebook προχώρησε στην πρόσληψη του πρώην CEO και executive creative director της CP&B, Andrew Keller, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα global creative director στην in-house εταρεία Creative Shop. Ο Keller θα αναφέρεται απευθείας στον Chief Creative Officer της Creative Shop, Mark D\'Arcy, που αποτελούσε πρώην executive της Time Warner κι εντάχθηκε στο social δίκτυο από το 2011.

"Αυτό που με εντυπωσίασε αναφορικά με τον Keller όλα αυτά τα χρόνια, είναι η ικανότητά του να εξηγεί τη δουλειά, να κοιτάζει στη δουλειά και να αναλύει ακριβώς όσα συμβαίνουν" ανέφερε σχετικά ο D\'Arcy. Αυτές οι ικανότητες του Keller φαίνεται πως κρίθηκαν επαρκείς προς αξιοποίηση από την Creative Shop, η οποία συνδέει ιδιαίτερες διαφημιστικές δυνάμεις, με στόχο να βοηθήσει τα brands και τις εταιρείες να κατανοήσουν τη χρήση του Facebook και του Instagram μέσα στις καμπάνιες. Απασχολεί περί τα 150 άτομα, που συνεργάζονται με brands και εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Είναι χαρακτηριστικό πως έχει συνεργαστεί με τις μάρκες Budweiser, Ford, Sprint, Toyota, Newcastle και Διεθνή Αμνηστία, καθώς και με εταιρείες όπως οι Droga5, 360i, DigitasLBi, Colenso BBDO/AIM Proximity και Blue Hive.

Ο Keller δεν θα συμμετάσχει σε καμία marketing δραστηριότητα που σχετίζεται με το Facebook αυτό καθαυτό, ενώ πριν από έξι μήνες αποχώρησε από τη CP&B στην οποία αποτελούσε CEO από το 2010. 

TAGS: Marketing