To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέος SVP-CMO στη Gap

Νέος SVP-CMO στη Gap
Νέος SVP-CMO στη Gap

Συγκεκριμένα, ο Craig Brommers, ένα βετεράνος του marketing, που προέρχεται από τις Abercrombie & Fitch και Speedo, προσλήφθηκε για να αποτελέσει senior VP και chief marketing officer του brand Gap. Με τη βάση του στη Νέα Υόρκη, ο Brommers θα είναι υπεύθυνος για τις παγκόσμιες marketing στρατηγικές και την εκτέλεσή τους, στα 1.700 σημεία της αλυσίδας παγκοσμίως.

"Παραμένουμε εστιασμένοι στην παροχή ενός αισιόδοξου και ανεβασμένου αμερικανικού στιλ, είναι στόχος μας να συνεχίσουμε να λέμε συναισθηματικές ιστορίες, που αποτελούν μοναδικότητα της Gap" είπε ο global president της Gap, Jeff Kirwan, αναφερόμενος στην προσθήκη του Brommers και συνέχισε: "Ο Craig είναι γνωστός για το πάθος και την καινοτόμα σκέψη του, δεν φοβάται να πάρει ρίσκα και να ξεπεράσει τα όρια".

Η εξέλιξη αυτή προέρχεται έπειτα από την απόφαση της εταιρείας ένδυσης να "εξαφανίσει" τους παγκόσμιους ρόλους CMO για τα brands Gap και Banana Republic, ενώ το πρώτο κατήργησε επίσης τη θέση του creative director.