To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Novacinema: Αφιέρωμα στον Χίτσκοκ!

Novacinema: Αφιέρωμα στον Χίτσκοκ!
Novacinema: Αφιέρωμα στον Χίτσκοκ!

Το Novacinema 2 μπαίνει στο μυαλό του Άλφρεντ Χίτσκοκ, μέσα από το μεγάλο κινηματογραφικό αφιέρωμα του στον διάσημο Άγγλο σκηνοθέτη, που συνεχίζεται κάθε Σάββατο στις 22:00, μέχρι και τις 14 Δεκεμβρίου. Οι συνδρομητές των Novacinema θα αφεθούν στο σκηνοθετικό δαιμόνιο, το λεπτό σαρκασμό και την κινηματογραφική ιδιοφυία του Άλφρεντ Χίτσκοκ, μέσα από τις ταινίες του «Σχισμένο παραπέτασμα» (23/11), «Το κυνήγι του κλέφτη» (30/11) και «Ψυχώ» (7/12).

Το κινηματογραφικό αφιέρωμα του Novacinema 2 ολοκληρώνεται στις 14/12 με την ταινία «Χίτσκοκ», στην οποία ο Άντονι Χόπκινς ενσαρκώνει τον μεγάλο δημιουργό. Η συγκεκριμένη ταινία επικεντρώνεται στη σχέση του Άλφρεντ Χίτσκοκ με τη γυναίκα του Άλμα - την οποία υποδύεται η Έλεν Μίρεν - και εκτυλίσσεται κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της θρυλικής ταινίας «Ψυχώ», που θεωρείται μέχρι και σήμερα μια από τις κορυφαίες στο είδος της.

Πέρα από το ταλέντο του ως σκηνοθέτης, ο Άλφρεντ Χίτσκοκ είχε και ταλέντο να εφευρίσκει πρωτότυπους τρόπους για να κάνει μικρά περάσματα στις ταινίες του σε ρόλο κομπάρσου. Συνολικά, έχει κάνει cameo εμφανίσεις σε 39 ταινίες. Οι συνδρομητές των Novacinema θα τον εντοπίσουν στο λόμπι ενός ξενοδοχείου («Το Σχισμένο Παραπέτασμα»), ως επιβάτη σε λεωφορείο («Το Κυνήγι του Κλέφτη») και έξω από το γραφείο της ηρωίδας του Μάριον Κρέιν  στην ταινία «Ψυχώ».

Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ είχε αδυναμία στις «ξανθιές» πρωταγωνίστριες. Στις ταινίες του πρωταγωνίστησαν οι Γκρέις Κέλι, Κιμ Νόβακ, Εύα Μαρί Σεντ, Τζάνετ Λι, Ντόρις Ντέι, Τίπι Χέντρεν και Ίνγκριντ Μπέργκμαν. Η ταινία του «Ρεβέκκα» κέρδισε το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, ενώ ο ίδιος δεν κέρδισε ποτέ το Όσκαρ Σκηνοθεσίας, έστω κι αν προτάθηκε 5 φορές για τις ταινίες «Ρεβέκκα» (1941), «Ναυαγοί» (1945), «Νύχτα Αγωνίας» (1946), «Σιωπηλός Μάρτυρας» (1955) και «Ψυχώ» (1961).