To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

OgilvyAction: Νέα street events για τo ΑΧΕ

OgilvyAction: Νέα street events για τo ΑΧΕ
OgilvyAction: Νέα street events για τo ΑΧΕ

Με αφορμή τη νέα στρατηγική επικοινωνία του ΑΧΕ και το λανσάρισμα της  νέας σειράς ανδρικής περιποίησης ΑΧΕ BLACK, η OgilvyAction δημιούργησε το concept Quiet Spots – μία σειρά από street events όπου 5 γνωστοί celebrities μεταμορφώνονται σε street artists και βγάζουν την quiet πλευρά του εαυτού τους σε 5 μοναδικά live events. Η υλοποίηση των events πραγματοποιείτε σε συνεργασία με το MTV.

Η ενέργεια Quiet Spots ξεκίνησε με την Τάμτα. Στον πολυσύχναστο πεζόδρομο της Θησέως, στο κέντρο της Αθήνας, η γνωστή καλλιτέχνης ανέβηκε στην αυτοσχέδια σκηνή και εξέπληξε τους περαστικούς τραγουδώντας live σε unplugged εκτέλεση δικά της τραγούδια αλλά και διασκευές ξένων τραγουδιών, αποδεικνύοντας ότι δεν χρειάζεται να «φωνάζεις» για να ακουστείς.

Το video που δημιουργήθηκε από το live event μαζί με backstage συνεντεύξεις λειτούργησε ως branded content που προβλήθηκε στα social media αλλά και ως εκπομπή στο MTV.

H ενέργεια συνεχίζεται και αποκαλύπτεται σταδιακά μέσω social media με διάφορα hints ως προς το μέρος και τον καλλιτέχνη, κρατώντας κατά αυτόν τον τρόπο έντονο το ενδιαφέρον για τους fans του ΑΧΕ.

TAGS: Marketing