To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οι πρώτες αναθέσεις της Marketing Greece

Οι πρώτες αναθέσεις της Marketing Greece
Οι πρώτες αναθέσεις της Marketing Greece

Με επίσημη ανακοίνωση της η Marketing Greece ενημέρωσε πως ολοκλήρωσε τη διαδικασία επιλογής εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Επικοινωνίας για τις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, της Γερμανίας-Αυστρίας-Γερμανόφωνης Ελβετίας και της Ρωσίας- Ουκρανίας, επιλέγοντας τις εξειδικευμένες στον τουριστικό κλάδο εταιρείες Hills Balfour, Wilde & Partner και PRCo αντίστοιχα.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται πως το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας, κατέληξε στις παραπάνω επιλογές ύστερα από συγκεκριμένη διαδικασία την οποία υλοποίησε εξειδικευμένη επιτροπή.  Όπως τονίζεται, η διαδικασία περιελάμβανε την αξιολόγηση των προτάσεων που υποβλήθηκαν, τόσο βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων στρατηγικής, εξειδίκευσης και αρτιότητας της τεχνικής πρότασης, όσο και συγκεκριμένων αναφορών των μετρήσιμων αποτελεσμάτων και της τιμολογιακής πολιτικής της εκάστοτε πρότασης.

Ακόμη στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι η μέγιστη ετήσια αμοιβή των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Επικοινωνίας δεν θα ξεπερνά τις €100.000 ανά χώρα (στην οποία δεν συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα εισιτηρίων και φιλοξενιών δημοσιογράφων που θα καλυφθούν από την Marketing Greece, κυρίως μέσω χορηγιών), ενώ υπογραμμίζεται πως μόνο για το 2014, η συγκεκριμένη επένδυση αναμένεται να δημιουργήσει συνολική διαφημιστική αξία στις συγκεκριμένες αγορές της τάξεως των €32.000.000.

Επιπρόσθετα, διευκρινίζεται πως για τις αγορές Γαλλίας- Βελγίου- Γαλλόφωνης Ελβετίας και ΗΠΑ οι υποβληθείσες προσφορές δεν κρίθηκαν ικανοποιητικές και η έρευνα αγοράς θα συνεχισθεί.

Παράλληλα, η Marketing Greece ολοκλήρωσε τη διαδικασία ανάθεσης έργου για την ανάπτυξη του ιστότοπου Discovergreece.com, επιλέγοντας την εταιρεία Converge του ομίλου PRC, ανάμεσα από οκτώ ελληνικές και διεθνείς εταιρείες. Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση , για την ανάθεση του έργου προηγήθηκε δίμηνη διαδικασία αξιολόγησης όλων των τεχνικών προτάσεων και οικονομικών προσφορών. Η αξιολόγηση έγινε από εξειδικευμένη επιτροπή Τεχνικών Συμβούλων ενώ την τελική επιλογή έλαβε και πάλι το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας.

Σύμφωνα με την Marketing Greece «οι παραπάνω εξελίξεις θέτουν τις βάσεις για την υλοποίηση του επιχειρηματικού σχεδιασμού της εταιρείας, την περαιτέρω ανάπτυξη των μεγεθών του ελληνικού τουρισμού και την επίτευξη του στρατηγικού στόχου της χώρας για επίτευξη 24 εκατ. διεθνών αφίξεων και 18-19 δισ. ευρώ εσόδων έως το 2021».

Σημειώνεται πως η Marketing Greece αυτό το διάστημα «τρέχει» και spec επικοινωνίας για την εγχώρια αγορά, στο οποίο, όπως έχει δημοσιεύσει το BusinessToday, συμμετέχουν η Advocate, η BBDO, η Publicis Consultants, η V+O, η κοινοπραξία Lowe Athens/Gnomi +DraftFCB/ Out of the Box και το συνεργατικό σχήμα DDB/Spot JWT/Civitas.