To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

P&G: Media αναθεώρηση στη Β. Αμερική

P&G: Media αναθεώρηση στη Β. Αμερική
P&G: Media αναθεώρηση στη Β. Αμερική

Έτοιμη να ανακοινώσει επίσημα την έναρξη αναθεώρησης των Media planning and buying επιχειρήσεών της στη Βόρεια Αμερική (ΗΠΑ, Καναδάς, Πουέρτο Ρίκο) είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, η Procter & Gamble.

Η εταιρεία FMCG και ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στον κόσμο, ξοδεύει μονάχα στις ΗΠΑ περί τα 2,6 δισ. δολάρια, με βάση τα στοιχεία της Kantar Media, ποσό που είναι χαμηλότερο από αυτό του 2013 (3,5 δισ. δολάρια). Μέχρι σήμερα, η P&G συνεργαζόταν με τις Starcom MediaVest Group του Publicis και την Carat του Dentsu Aegis στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιφέρεια.

Παράλληλα, μετά την περσινή αναθεώρηση στον Καναδά που έφερε την πρόσληψη της Carat, αυτή θα είναι η πρώτη media αναθεώρηση στις ΗΠΑ τα 20 τελευταία χρόνια, ενώ έχει προηγηθεί (από τον Ιανουάριο) η προσθήκη της Kristine Decker για την κάλυψη της θέσεις media chief στη Βόρεια Αμερική.