Deloitte: Το ισχυρότερο εμπορικό σήμα στον τομέα της παροχής εμπορικών υπηρεσιών παγκοσμίως
Σύμφωνα με τη φετινή έκθεση της Brand Finance, της σημαντικότερης ανεξάρτητης εταιρείας αξιολόγησης εμπορικών σημάτων παγκοσμίως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τη φετινή έκθεση της Brand Finance, της σημαντικότερης ανεξάρτητης εταιρείας αξιολόγησης εμπορικών σημάτων παγκοσμίως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη νομοθεσία για το κάπνισμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίναι γνωστό ως το λογότυπο που φέρουν οι κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων της AlfaRomeo, αλλά και τα αγωνιστικά της αυτοκίνητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ιατρική και ψυχοκοινωνική υποστήριξη 600 παιδιών, προσφύγων και μεταναστών, διασφαλίζει «Το Χαμόγελο του Παιδιού», φορέας υλοποίησης του Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης (ΔΟΜ), στο πλαίσιο του προγράμματος PEDIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέος CEO αναλαμβάνει την ευθύνη της καθημερινής λειτουργίας του διεθνούς δικτύου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια να γιορτάσει 100 χρόνια ομαδικής επιτυχίας με την καμπάνια “100 years for the Team
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα πραγματοποιηθεί από την 1η έως τις 3 Δεκεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ελληνικό πεντάγραμμο έχασε σήμερα έναν μεγάλο ερμηνευτή και τραγουδοποιό, τον αγαπημένο μας Λαυρέντη Μαχαιρίτσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχει μεγάλη προϋπηρεσία στις βιομηχανίες fast food και homebuilding
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 5η συνεχή χρονιά, πραγματοποιεί την Εβδομάδα Οικογενειακού Εθελοντισμού στα «Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πολυεθνική καπνοβιομηχανία συνεργάζεται με την BBDO του Ομίλου Omnicom από το 2014
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Carat του ομίλου Dentsu Aegis χειρίζεται από το 2016 το μεγαλύτερο μέρος του λογαριασμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory