Open: Μια νέα ιδέα από την JWT και το Vodafone CU
Το CU OPEN είναι μια multichannel πλατφόρμα με πολλές διαστάσεις. Πώς; Πού; Γιατί; Ανοιχτείτε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο CU OPEN είναι μια multichannel πλατφόρμα με πολλές διαστάσεις. Πώς; Πού; Γιατί; Ανοιχτείτε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Isobar, το digital εταιρικό δίκτυο που ανήκει στον όμιλο Dentsu Aegis, ανακοίνωσε την προαγωγή τριών executives σε ηγετικές θέσεις παγκόσμιας κλίμακας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκινητική ήταν η ανταπόκριση του κόσμου στο κάλεσμα του Όλοι Μαζί Μπορούμε στη μεγάλη συναυλία του καλοκαιριού «Παίξε Τσιτσάνη μου...».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP προειδοποίησε τον Martin Sorrell πως αν η νέα του εταιρεία, S4 Capital, κερδίσει τελικά την εξαγορά της MediaMonks, τότε θα χάσει το μπόνους 20 εκατομμυρίων λιρών που δικαιούται...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Stoiximan, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ‘Μικροί Ήρωες για την Ελλάδα’, έχει αναλάβει τη στήριξη και ενίσχυση της δράσης της HOPEgenesis
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo «Κινητό Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης» της ΑΒ Βασιλόπουλος, συνεχίζει το ταξίδι του το καλοκαίρι πηγαίνοντας στην παραλία Yabanaki από το Σάββατο 7 Ιουλίου και μέχρι 5 Αυγούστου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο νέα εκπαιδευτικά προγράμματα για στελέχη του Κέντρου Δια βίου μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Intersport προχώρησε στην πρόσληψη του Christoph Frechen για την ανάθεση καθηκόντων global general manager του marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Kimberly-Clark Corp. ανέθεσε στην FCB του ομίλου Interpublic μια νέα παγκόσμια στρατηγική και δημιουργική δουλειά για το τμήμα family-care.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παγκόσμια εταιρεία παραγωγής MediaMonks αποτελεί των πρώτο στόχο των προσπαθειών του Martin Sorrell να επιστρέψει στη διαφημιστική βιομηχανία...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνέχεια ανακοίνωσης της Lidl Ελλάς για τη μείωση της χρήσης πλαστικού κατά 20% έως το 2025, η εταιρία δρομολογεί με άμεση ισχύ τα πρώτα συγκεκριμένα μέτρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ chairman και CEO της Havas Creative, Paul Marobella ανακοίνωσε την πρόσληψη της Kiran Smith για τη θέση της CEO στην Arnold.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory