To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

People before technology!

People before technology!
People before technology!

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

Στον αέρα βρίσκεται η νέα επικοινωνία της TeleUnicom, αποκλειστικού αντιπροσώπου της Sony Ericsson στην Ελλάδα. Tην υπογράφει η Ashley & Holmes και πρόκειται για μια εταιρική καμπάνια η οποία προβάλλει την τεχνογνωσία και τις υπηρεσίες της εταιρείας, διευρύνοντας έτσι τους ορίζοντές της για νέες επιτυχημένες συνεργασίες βασισμένες στις αξίες της, που είναι η αξιοπιστία, η φιλικότητα, η αμεσότητα και η ευελιξία. Ο Κώστας Αγραφιώτης, εμπορικός διευθυντής της TeleUnicom, και ο Σάκης Μελισσάρης, Group Account Director της Ashley & Holmes, μας δίνουν τις λεπτομέρειες.

adb: Ας ξεκινήσουμε με μια μορφή γνωριμίας. Ποια είναι η TeleUnicom, ποια η δομή αλλά και η πορεία της στην ελληνική αγορά;

Κ.Α.:
Η TeleUnicom ιδρύθηκε το 1995 και από το ξεκίνημά της δραστηριοποιήθηκε στην αγορά των τηλεπικοινωνιών. Συνεργάστηκε με όλες τις μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρονικών ειδών, αλλά και τα δίκτυα, σε προϊόντα κινητής τηλεφωνίας και τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού. Μετά από 14 χρόνια στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, το 2009 η Sony Ericsson Ελλάδας ανακοίνωσε τη νέα της συνεργασία με την εταιρεία TeleUnicom, η οποία αποτελεί πλέον τον Αποκλειστικό Αντιπρόσωπο για όλο το δίκτυο λιανικής, εκτός των operators, όπως αλυσίδες τεχνολογίας και ηλεκτρικών ειδών, καταστήματα χονδρικής πώλησης και Internet shop για την ελληνική αγορά. Η στρατηγική συνεργασία με τη Sony Ericsson Hellas είναι απόρροια της μακρόχρονης και πετυχημένης επαγγελματικής σχέσης της SE με τα ιδρυτικά στελέχη της TeleUnicom.

adb: Αυτό τον καιρό «τρέχει» η νέα επικοινωνία της εταιρείας, με την υπογραφή της Ashley & Holmes. Ποιο είναι το μήνυμα που θέλει να περάσει και ποιες αξίες της εταιρείας επιχειρεί να προβάλλει;

K.A.:
Μέσα από τη νέα μας καμπάνια θελήσαμε να προβάλλουμε την τεχνογνωσία και τις υπηρεσίες της εταιρείας, διευρύνοντας έτσι τους ορίζοντές της για νέες επιτυχημένες συνεργασίες. Συνεργασίες βασισμένες στις αξίες της εταιρείας, που είναι η αξιοπιστία, η φιλικότητα, η αμεσότητα και η ευελιξία.

adb: Θα θέλατε να μας αναλύσετε λίγο περισσότερο το σλόγκαν σας «People before technology», που προφανώς αντικατοπτρίζει και τη γενικότερη φιλοσοφία σας;

K.A.:
Στην TeleUnicon, παρόλο που το αντικείμενό μας είναι η τεχνολογία, σεβόμαστε κυρίως τις ανθρώπινες σχέσεις. Πιστεύουμε σε αυτές και επενδύουμε, γεγονός που μας κάνει να ξεχωρίζουμε στο χώρο των τηλεπικοινωνιών. Έχουμε επενδύσει σε αυτό έχοντας στελεχώσει την εταιρεία μας με προσωπικό το οποίο στην πλειοψηφία του προέρχεται από το χώρο των τηλεπικοινωνιών. Με μεγάλη εμπειρία, εξειδίκευση και άψογες προσωπικές σχέσεις, βρισκόμαστε καθημερινά δίπλα στους συνεργάτες μας. Χρησιμοποιώ τον όρο συνεργάτες καθώς είμαστε συνοδοιπόροι στο δρόμο της επιτυχίας. Είμαστε κοντά τους, παρέχοντας ευελιξία, ανταγωνιστικές τιμές, σωστή διαχείριση αποθεμάτων, συμβουλές και εκπαιδεύσεις σε θέματα πωλήσεων, υποστήριξη στο marketing και γενικά σε οποιαδήποτε ανάγκη των συνεργατών μας για αύξηση των πωλήσεών τους. Γιατί, τελικά, μόνον οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

adb: Σε ποιο ακριβώς κοινό απευθύνεται η καμπάνια; Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο target group;

K.A.:
Επειδή τα τρία τελευταία χρόνια έχουμε καταφέρει να συνεργαζόμαστε ήδη με όλες τις αλυσίδες τεχνολογίας και ηλεκτρικών ειδών, η νέα μας καμπάνια απευθύνεται σε εναλλακτικά κανάλια πώλησης, σε περισσότερα Ιnternet shop, αλλά και σε οποιαδήποτε εταιρεία θα έβλεπε σαν ευκαιρία την πώληση συσκευών Sony Ericsson. Θέτοντας πάντα στόχο τη μεγαλύτερη ανάπτυξη του δικτύου διανομής μας, έτσι ώστε οι καταναλωτές να βρίσκουν τις συσκευές Sony Ericsson σε όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία.

adb: Σε τελική ανάλυση, ποια είναι η πηγή της «δημιουργικότητας»; Τι χρειάζεται για να παρουσιαστεί μια δημιουργική αλλά και αποτελεσματική καμπάνια;

K.A.:
Η πηγή της δημιουργικότητας είναι πάντα το ίδιο το προϊόν και οι άνθρωποι. Εμείς, από την πρώτη στιγμή που συνεργαστήκαμε με τον όμιλο Ashley, νιώσαμε σιγουριά γιατί τους δώσαμε ένα προϊόν με απαιτήσεις που είχε ανάγκη τη δημιουργική και στρατηγική σκέψη για την επικοινωνία του και τα αποτελέσματα ήταν άκρως ικανοποιητικά. Θεωρώ ότι η καμπάνια θα έχει την αποτελεσματικότητα που επιθυμούμε, θα ξεχωρίσει μέσα από τον ανταγωνισμό και εντέλει θα διευρύνει τις συνεργασίες μας. Δεν υπάρχει η μαγική συνταγή της δημιουργικότητας και της επιτυχίας, μόνο το μεράκι και το πάθος των ανθρώπων που εργάζονται για αυτήν.


Το ανθρώπινο πρόσωπο της TeleUnicom

adb: Ποιο ήταν το brief που λάβατε από την TeleUnicom; Τι προσπαθήσατε να προβάλλετε μέσα από την καμπάνια;

Σ.Μ.:
Η TeleUnicom δραστηριοποιείται στην αγορά διανομής τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών, μια αγορά ιδιαίτερη, δύσκολη και αρκετά απαιτητική. Η συνεργασία της TeleUnicom με τη Sony Ericsson Hellas, οι συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρονικών, αλλά και με τους operators στην Ελλάδα, αποτυπώνουν το κύρος και την ανάπτυξη της εταιρείας τα τελευταία 16 χρόνια. Η επικοινωνιακή ανάγκη της εταιρείας ήταν αρχικά να γνωστοποιηθεί και να εδραιωθεί στο χώρο, προσεγγίζοντας ένα εξειδικευμένο κοινό, στοχεύοντας σε νέες εμπορικές συνεργασίες με dealers σε όλη την Ελλάδα. Τα σημεία που στηρίχθηκε η επικοινωνιακή στρατηγική είναι η φιλοσοφία της TeleUnicom όπως ακριβώς αποτυπώνεται και στο slogan «People before technology». Μέσα από τη συγκεκριμένη επικοινωνία απαντήσαμε στα ζητούμενα, αναδεικνύοντας την τεχνογνωσία και την εμπειρία στον τομέα διανομής τεχνολογίας, παράλληλα όμως θέλαμε να αναδείξουμε το ανθρώπινο πρόσωπο της εταιρείας και τις αξίες της, την αξιοπιστία, τη φιλικότητα, την αμεσότητα και την ευελιξία που τη διέπουν εδώ και 16 χρόνια στο χώρο δραστηριοποίησής της.

adb: Για την υλοποίηση της καμπάνιας χρησιμοποιήσατε ένα πρωτότυπο δημιουργικό όχημα. Θα θέλατε να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες για αυτό, αλλά και να μας αναφέρετε τις δυνατότητες που σας πρόσφερε για την καλύτερη υποστήριξη των επικοινωνιακών αναγκών της TeleUnicom;

Σ.Μ.:
Έχοντας γνώμονα την εταιρική προώθηση και κατοχύρωση της εταιρείας, το δημιουργικό όχημα βασίστηκε στο λογότυπό της και το πρώτο γράμμα της επωνυμίας TeleUnicom. Δημιουργήσαμε μία σειρά καταχωρίσεων με εξειδικευμένες τεχνολογικές λέξεις που περιέχουν το γράμμα Τ, αντικαθιστώντας στις λέξεις αυτές το γράμμα Τ με το λογότυπο της TeleUnicom. Ενισχύσαμε έτσι το γεγονός πως η τεχνολογία είναι στο DNA της εταιρείας. Χρησιμοποιήσαμε μία γλώσσα με δυσνόητες, για το ευρύ κοινό, τεχνολογικές έννοιες, για τις οποίες δίναμε την επεξήγησή τους, καθώς οι άνθρωποι της TeleUnicom, με την εμπειρία και την τεχνογνωσία που διαθέτουν, ξέρουν για τι μιλάνε! Επιπλέον, επειδή αναφερόμαστε σε μία τεχνολογική εταιρεία, με κύρια δραστηριότητα τη διανομή των κινητών τηλεφώνων Sony Ericsson, προσθέσαμε στην καταχώριση την τεχνολογία QR Code, που οδηγεί τους χρήστες μέσω των smartphones τους κατευθείαν στο site της TeleUnicom, συνδυάζοντας την καινοτομία με τα κινητά τηλέφωνα. Αντίστοιχα με το ίδιο δημιουργικό όχημα δημιουργήθηκαν Ιnternet banners για το ευρύ κοινό και στοχευμένα για τους dealers.

adb: Ποια θα λέγατε πως ήταν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτής της καμπάνιας;

Σ.Μ.:
Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της καμπάνιας ήταν το κοινό των dealers στο οποίο απευθυνθήκαμε, καθώς πρόκειται για ένα ιδιαίτερο επαγγελματικό κοινό που χρειάζεται να προσεγγιστεί με ξεκάθαρα μηνύματα, τόσο ως προς το αντικείμενο της εταιρείας όσο και προς την κατανόηση των αναγκών τους. Πρόκειται για ανθρώπους που δεν αποζητάς απλά τη δοκιμή του προϊόντος σου, αλλά την εμπιστοσύνη και τη σιγουριά για τη σύναψη εμπορικών συνεργασιών. Η ουσία για την TeleUnicom είναι ότι πρόκειται για μία εταιρεία με εμπειρία πολλών ετών στο χώρο της τεχνολογίας, η οποία όμως διατηρεί και προάγει τις φιλικές σχέσεις με τους συνεργάτες της. Αυτή την ουσία και φιλοσοφία καταφέραμε να περάσουμε μέσα από την επικοινωνία μας.

adb: Πώς έχει διαμορφωθεί το media mix; Γιατί έχετε επιλέξει την εστίαση σε στοχευμένα site στο διαδίκτυο, καθώς και σε προεπιλεγμένα περιοδικά ειδικού Τύπου;

Σ.Μ.:
Όπως προαναφέραμε, το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε, οι dealers, είναι επαγγελματίες τους οποίους θέλουμε να προσεγγίσουμε μέσα στο επαγγελματικό τους περιβάλλον. Απευθυνόμαστε σε συγκεκριμένο και περιορισμένο κοινό, το οποίο μπορούμε να βρούμε με την αξιοποίηση στοχευμένων sites και εντύπων για να τους μιλήσουμε στη γλώσσα τους. Για το 2011 το media mix περιλαμβάνει Ιnternet banners σε στοχευμένα  sites, καθώς και καταχωρίσεις σε κλαδικά έντυπα.




Συντελεστές

Η ομάδα που δούλεψε την εταιρική καμπάνια της TeleUnicom είναι:


Από την Ashley & Holmes
Σάκης Μελισσάρης - Group Account Director
Κρήσια Μπατζόγλου - Account Supervisor
Γωγώ Δημητριάδου - Creative Group Head
Πήτερ Οικονόμου - Art Director

Από την Zen Team
Θανάσης Πεϊνιρτζής - General Manager
Εύη Μαϊτού - Client Service Director
Γεωργία Πατέρα - Web Designer

Από την TeleUnicom
Κώστας Αγραφιώτης - Commercial Director
Κατερίνα Καλκούνη - Communication
Marketing Manager