To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Πρωτοπόρο το Mercedes-Benz Sprinter

Πρωτοπόρο το Mercedes-Benz Sprinter
Πρωτοπόρο το Mercedes-Benz Sprinter

Το Sprinter της Mercedes-Benz χαρακτήρισε μία ολόκληρη κατηγορία οχημάτων και είναι συνώνυμο των μεγάλων Van μικτού βάρους περ. 3,5 τόνων σε όλο τον κόσμο. Το Sprinter ήταν πάντα πρωτοπόρο ως προς τις καινοτομίες στην κατηγορία του — μία παράδοση που συνεχίζει επάξια και το νέο μοντέλο.
 
Το νέο Sprinter εξακολουθεί να ορίζει τα πρότυπα, παρουσιάζοντας πέντε νέα συστήματα ασφαλείας, κινητήρες που συμμορφώνονται με τη μελλοντική προδιαγραφή καυσαερίων Euro VI και εντυπωσιακή εμφάνιση. Σημαντικότερο στοιχείο ωστόσο, είναι η εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (έως 6,3 λίτρα ανά 100 km) που το καθιστά με διαφορά το πιο αποδοτικό όχημα της κατηγορίας του.

Νέα συστήματα ασφαλείας

Πέντε νέα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας — ορισμένα εκ των οποίων για πρώτη φορά σε Van — κάνουν την παγκόσμια πρεμιέρα τους στο νέο Sprinter: Crosswind Assist (σύστημα διατήρησης ευστάθειας οχήματος σε έντονους πλευρικούς ανέμους) στο βασικό εξοπλισμό, Collision Prevention Assist (σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης με ραντάρ) και Blind Spot Assist (σύστημα υποβοήθησης τυφλής γωνίας ορατότητας) ως προαιρετικός εξοπλισμός. Επιπλέον συστήματα είναι τα Highbeam Assist (προσαρμοζόμενη υποβοήθηση προβολέων) και Lane Keeping Assist (υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας).

Επιπλέον, η Mercedes-Benz έχει βελτιώσει ακόμη περισσότερο την οδική συμπεριφορά του Sprinter. Χαμηλώνοντας κατά 30mm την ανάρτηση, βελτιώθηκε η αεροδυναμική αντίσταση και η κατανάλωση καυσίμου, ενώ έγινε ευκολότερη η φόρτωση και εκφόρτωση.

Το πρώτο Van παγκοσμίως που πληροί τη μελλοντική προδιαγραφή καυσαερίων Euro VI

Το νέο Sprinter είναι το πρώτο Van στον κόσμο που πληροί τη μελλοντική προδιαγραφή καυσαερίων Euro VI σε όλες τις εκδόσεις κινητήρων του. Ο Euro VI μειώνει δραστικά τα όρια εκπομπών οξειδίων αζώτου (NOx), συνολικών υδρογονανθράκων (THC) και μάζας σωματιδίων. Το Sprinter επιτυγχάνει τα αυστηρά όρια με τη βοήθεια του κινητήρα BlueTEC και της τεχνολογίας SCR που ψεκάζει AdBlue στα καυσαέρια. Η τεχνολογία έχει ήδη αποδείξει την αξία της σε περισσότερα από 100.000 επαγγελματικά οχήματα της Mercedes-Benz. Οι επιδόσεις των πετρελαιοκινητήρων παρέμειναν ίδιες και περιλαμβάνουν τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα μηχανικά σύνολα με απόδοση ισχύος που κυμαίνεται από 70 kW (95 hp) έως 140 kW (190 hp). Οι υπεύθυνοι ανάπτυξης προσέθεσαν το ενδιάμεσο στάδιο επεξεργασίας καυσαερίων, ώστε να βελτιστοποιηθούν οι διαδικασίες ψεκασμού και καύσης, αλλά και να ενισχυθεί η πίεση. Τα αποτελέσματα είναι χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και λιγότερος θόρυβος καύσης. Οι μηχανικοί προσάρμοσαν επίσης το σύστημα μετάδοσης κίνησης και τα παρελκόμενα του κινητήρα, με στόχο την εξοικονόμηση καυσίμου. Αυτό ισχύει για το κιβώτιο ταχυτήτων και τον πίσω άξονα καθώς και για το σύστημα έξυπνης διαχείρισης δυναμό.

Εναλλακτικά, το Sprinter της Mercedes-Benz διατίθεται και με υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, ο οποίος συμμορφώνεται με την προδιαγραφή Euro VI. Ο κινητήρας αποδίδει 115 kW (156 hp) με συνολικό κυβισμό 1,8 λίτρα. Ο κινητήρας διατίθεται επίσης σε έκδοση φυσικού αερίου με τις ίδιες επιδόσεις. Παράλληλα, οι κινητήρες στην γκάμα του Sprinter, θα διατίθενται σε έκδοση χωρίς την τεχνολογία SCR και θα καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5 grIIIb+, χωρίς να απαιτείται η χρήση AdBlue.

Η ισχύς μεταδίδεται από το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ECO Gear ή από το Σελίδα 3 αυτόματο κιβώτιο επτά ταχυτήτων 7G TRONIC PLUS με μηχανικό συμπλέκτη, το οποίο είναι μοναδικό στην κατηγορία των Van. Το αποδοτικότερο Van στην κατηγορία του Ο συνδυασμός άκρως αποδοτικών πετρελαιοκινητήρων, βελτιωμένου συστήματος μετάδοσης κίνησης, μεγαλύτερης τελικής σχέσης μετάδοσης, παρελκομένων του κινητήρα και πακέτου αποδοτικότητας BlueEFFICIENCY PLUS, έχει μειώσει την κατανάλωση καυσίμου στην ελάχιστη τιμή των 6,3 l/100 km (μεικτός κύκλος NEDC), η οποία αποτελεί ρεκόρ στην κατηγορία του Sprinter. Το νέο Sprinter είναι εξαιρετικά οικονομικό όχι μόνο χάρη στην υψηλή εξοικονόμηση καυσίμου, αλλά και επειδή περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό του το σύστημα υπολογισμού διαστημάτων συντήρησης ASSYST. Χάρη στο σύστημα αυτό, τα διαστήματα μεταξύ των συντηρήσεων του Van, τα οποία ήταν ήδη μεγάλα, έχουν παραταθεί φτάνοντας έως και τα 60.000 km.

Βελτιωμένη σχεδίαση εξωτερικά και εσωτερικά

Η νέα εμφάνιση του Sprinter το έχει κάνει ιδιαίτερα εντυπωσιακό. Ακολουθώντας την τρέχουσα σχεδιαστική γλώσσα της Mercedes-Benz, η μάσκα του ψυγείου του Van είναι κατακόρυφη πλέον αποπνέοντας αυτοπεποίθηση. Οι τρεις γρίλιες της μάσκας είναι διάτρητες και σφηνοειδείς. Αυτή η αλλαγή, δεν δημιουργεί απλώς πιο δυναμική εμφάνιση αλλά αυξάνει και τη ροή του αέρα. Επιπλέον, το πλαίσιο που περιβάλλει τη χαρακτηριστική μάσκα ψυγείου την κάνει ακόμη πιο επιβλητική. Μία ακόμη αλλαγή πραγματοποιήθηκε στους προβολείς, οι οποίοι έγιναν πλέον πιο γωνιώδεις. Τα καλύμματα στα περιβλήματα των κατόπτρων εντυπωσιάζουν ιδιαίτερα καθώς διαιρούν τα φωτιστικά σώματα σε επιμέρους τμήματα ενώ το νέο καπό και οι προφυλακτήρες με το χαρακτηριστικό σχήμα έχουν εκλεπτυσμένες κάτω ακμές και θυμίζουν SUV. Το νέο Sprinter είναι άμεσα αναγνωρίσιμο από το πίσω τμήμα του χάρη στα διπλά φώτα του. Ο κατά γενική ομολογία υποδειγματικός εσωτερικός χώρος του αναβαθμίστηκε επίσης. Ενισχύθηκε η άνεση με τις νέες επενδύσεις και τα καλύμματα καθισμάτων, την παχύτερη στεφάνη τιμονιού που κάνει πιο εργονομικό το κράτημά του, ενώ και τα στόμια εισαγωγής αέρα διαθέτουν στοιχεία χρωμίου αν ο πελάτης επιλέξει το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών. Η λαβή του μοχλού αλλαγής ταχυτήτων διαθέτει επίσης νέα σχεδίαση.

Δοκιμές εκατομμυρίων χιλιομέτρων

Οι υπεύθυνοι ανάπτυξης του νέου Sprinter φρόντισαν να υποβληθεί σε εξαντλητικές δοκιμές. Δοκιμές αντοχής άνω των οκτώ εκατομμυρίων χιλιομέτρων απέδειξαν την υψηλή ποιότητα του νέου Sprinter από την αρχή της εργοστασιακής παραγωγής του. Οι πελάτες μπορούν να παραγγέλνουν το νέο Sprinter από τις αρχές Ιουνίου 2013 ενώ οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το Σεπτέμβριο.

TAGS: Marketing