To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η απάντηση της Βερόπουλος στην ύφεση

Η απάντηση της Βερόπουλος στην ύφεση
Η απάντηση της Βερόπουλος στην ύφεση

Προωθητικές ενέργειες, επιθετικές κινήσεις και σημαντικές μειώσεις τιμών προγραμματίζει για το 2013 η Βερόπουλος, με στόχο τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της. Η ελληνική αλυσίδα σουπερμάρκετ έχοντας θέσει σαν στόχο να διασφαλίσει την ανταγωνιστικότητά της και παράλληλα να βελτιώσει τα μερίδια αγοράς της έχει δρομολογήσει επενδύσεις ύψους 32 εκατομμυρίων ευρώ για το τρέχον έτος. Μάλιστα, τα 7 εκατομμύρια εξ αυτών αφορούν επενδύσεις σε επικοινωνία και marketing (φυλλάδια και διαφήμιση σε τηλεόραση, εφημερίδες, ραδιόφωνο) και τα υπόλοιπα 25 σε μειώσεις τιμών σε εκατοντάδες προϊόντα. Πιο συγκεκριμένα, η αλυσίδα συνεχίζει τον συνδυασμό ενεργειών που ξεκίνησε από τους τελευταίους μήνες του 2012 και των οποίων το θετικό αποτέλεσμα έχει ήδη παρατηρήσει στα μερίδια αγοράς της. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί πως το 2012 οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου Βερόπουλου άγγιξαν τα 915 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 806 προήλθαν από την ελληνική αγορά ενώ τα υπόλοιπα 109 από τα Βαλκάνια.

Οι 4 Δράσεις

Αναλυτικότερα,  μέσα στο έτος η αλυσίδα αναμένεται να πραγματοποιήσει τέσσερις συγκεκριμένες δράσεις με στόχο τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της αλλά και τη στήριξη του Έλληνα καταναλωτή στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνει η χώρα. Πρόκειται για ενέργειες που ήδη έχουν ενεργοποιηθεί από το 2012 και λόγω της επιτυχίας που έχουν σημειώσει έχουν εξελιχθεί πλέον σε σταθερή στρατηγική του 2013, με την αλυσίδα να τις εμπλουτίζει σημαντικά . Έτσι λοιπόν για όλο το 2013 οι ενέργειες που θα «τρέχουν» για όλες τις εβδομάδες του χρόνου ανελλιπώς είναι οι εξής:

«ΥπεύΦΘΗΝΑ»: Η συγκεκριμένη ενέργεια αφορά τη μείωση τιμών σε εκατοντάδες βασικά επώνυμα προϊόντα. Τα προϊόντα αυτά θα πωλούνται φθηνότερα  σε μόνιμη βάση, με την τιμή τους να είναι φθηνότερη από 7% έως και 25%. Θα σηματοδοτούνται με ειδικό ταμπελάκι στα ράφια των καταστημάτων της αλυσίδας έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν εύκολα να τα ξεχωρίζουν.

Προσφορές τριημέρου: Με διαρκείς τηλεοπτικές καμπάνιες η αλυσίδα θα ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό για τις (επιπρόσθετες) προσφορές 3ημέρου, που αναμένεται να πραγματοποιεί όλες τις εβδομάδες του χρόνου.

Κουπόνια σε εφημερίδα: Η αλυσίδα θα συνεχίσει τη συνεργασία της με τον όμιλο Μπόμπολα και την εφημερίδα «Έθνος της Κυριακής» για όλη τη χρονιά. Οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να παίρνουν δωροεπιταγές από την εφημερίδα, οι οποίες θα εξαργυρώνονται στα καταστήματα Βερόπουλος  προσφέροντάς τους μεγάλη βοήθεια στις αγορές τους.

«Επιστροφή»: Τέλος, η αλυσίδα θα παρέχει επιπλέον έκπτωση 4% στο σύνολο των αγορών στα καταστήματά της με τη χρήση των καρτών της Eurobank που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Επιστροφή».

Οι Έξυπνες Αγορές

Με βάση τα παραπάνω, θα πρέπει να σημειωθεί πως εάν οι πελάτες των καταστημάτων Βερόπουλος εκμεταλλευτούν τον συνδυασμό ενεργειών της αλυσίδας, μπορούν να έχουν το λιγότερο κατά 30% μείωση του κόστους των αγορών τους από το σουπερμάρκετ. Οι έξυπνες αγορές ή το «κυνήγι των προσφορών» κερδίζουν, άλλωστε, συνεχώς έδαφος στις αγοραστικές συνήθειες του Έλληνα καταναλωτή και η αλυσίδα επιδεικνύοντας την οξυδέρκειά της επενδύει στη νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί στο λιανεμπόριο.

Γενικότερα, η αλυσίδα συνεχίζει σταθερά με το πλάνο της, το οποίο το 2012 είχε σαν προτεραιότητα τη βελτίωση της κυκλοφοριακής ταχύτητας των αποθεμάτων, με τον συγκεκριμένο στόχο να έχει ήδη επιτευχθεί. Παράλληλα, στόχος ήταν η εξυγίανση του μείγματος προϊόντων που διαθέτει η αλυσίδα, με τη βελτίωση σε αυτό το επίπεδο να είναι, όπως λένε οι άνθρωποί της, αισθητή. Παράλληλα, ήδη από το δεύτερο εξάμηνο του 2012 βασική επιδίωξη ήταν οι καλύτερες προσφορές, καθώς και η βελτίωση της κερδοφορίας από την εξυγίανση του μείγματος. Χτίζοντας πάνω σε αυτό το πλάνο η εικόνα της αλυσίδας έχει αλλάξει, αφού το μπαράζ ενεργειών που έχει δρομολογηθεί μαζί με την ποιότητα, εξυπηρέτηση, φρεσκάδα και τα πολλά σημεία πώλησης μπορεί να συγκαταλεχθεί μεταξύ των πιο ανταγωνιστικών προτάσεων της ελληνικής αγοράς. Όπως, μάλιστα, μας λένε οι άνθρωποι της αλυσίδας, η δυναμική αυτή φαίνεται και από τη βελτίωση της τάσης των πωλήσεων.

TAGS: Retail