To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Αθήνα η Global Marketer Week 2022

Στην Αθήνα η Global Marketer Week 2022
H Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA) ανακοίνωσε ότι η Global Marketer Week 2022 θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, από τις 5 έως τις 8 Απριλίου, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ).

Την ανακοίνωση έκανε ο CEO της WFA, Stephan Loerke, την Πέμπτη 22 Απριλίου 2021 στο κλείσιμο των εργασιών της φετινής διοργάνωσης, η οποία λόγω της πανδημίας COVID-19 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά με «οικοδέσποινα» πόλη την Σιγκαπούρη. Και ευχήθηκε στη GMW2022 να μπορέσουμε να βρεθούμε όλοι από κοντά!

Μετά τη Σιγκαπούρη, η Αθήνα λοιπόν παίρνει την σκυτάλη της διοργάνωσης της μεγαλύτερης παγκόσμιας συνάντησης για το marketing και την επικοινωνία, που θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στη χώρα μας. Εδώ θα βρεθούν εκπρόσωποι - στελέχη κι επικεφαλής - των μεγαλύτερων brands της παγκόσμιας βιομηχανίας για να μοιραστούν στρατηγικές ανάπτυξης αλλά και για να εμπνεύσουν τους marketers με καινοτόμες ιδέες από ένα ευρύ φάσμα αγορών, καναλιών επικοινωνίας αλλά και γεωγραφικών περιοχών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια των εργασιών της Global Marketer Week 2022 θα διεξαχθούν παράλληλα events για τους επαγγελματίες του marketing και των public affairs. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι κρίσιμο για τους marketers να εντάξουν τα θέματα των εταιρικών υποθέσεων στη συνολική στρατηγική marketing, εάν θέλουν να παραμείνουν συντονισμένοι με τους καταναλωτές.

«Μέσα στο ζοφερό κλίμα που επικρατεί παγκοσμίως τον τελευταίο χρόνο λόγω της πανδημίας, η ανάθεση της διοργάνωσης της GMW2022 στον ΣΔΕ μας κάνει να χαμογελάμε και να αισιοδοξούμε. Ο ΣΔΕ, θεσμικός φορέας των διαφημιζομένων εταιριών στην Ελλάδα, μια μικρή χώρα του ευρωπαϊκού νότου, αναλαμβάνει να υλοποιήσει, σε συνεργασία με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων, τη μεγαλύτερη και σπουδαιότερη διοργάνωση του κλάδου της επικοινωνίας και του marketing παγκόσμια. Αποδείξαμε ότι ακόμη κι εν μέσω κρίσης, όχι απλά δεν περιορίσαμε τη δραστηριότητά μας, αλλά, παρακολουθώντας τις ελληνικές και διεθνείς εξελίξεις σε πραγματικό χρόνο, προχωρήσαμε μπροστά, προσφέροντας σημαντική αξία στα μέλη μας και την ευρύτερη αγορά. Νιώθω ιδιαίτερη τιμή με την ανάθεση που μας έγινε και είμαι σίγουρος ότι η διοργάνωσή μας θα είναι μοναδική και θα αναδείξει όχι μόνο τον κλάδο αλλά και τη χώρα μας», δήλωσε ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος του ΣΔΕ.


Η Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ, Νερίνα Κομιώτη, δήλωσε: «Όταν για πρώτη φορά έλαβα μέρος δια ζώσης στις εργασίες της Global Marketer Week, το 2018, ένιωσα απερίγραπτο ενθουσιασμό για όλα όσα άκουσα, έμαθα κι έζησα και για την ευκαιρία που είχα να μοιραστώ με την ομάδα μου και τα μέλη μας τις γνώσεις, τα insights, τις προκλήσεις και τους προβληματισμούς της παγκόσμιας κοινότητας. Τότε, στο Τόκιο, ονειρευόμουν τι θα μπορούσαμε να προσφέρουμε εμείς στους συνέδρους και πού θα φιλοξενούσαμε εμείς τα events, αν η Αθήνα ήταν οικοδέσποινα πόλη, αλλά δε μπορούσα να φανταστώ ότι το όνειρο θα γινόταν πραγματικότητα. Dream big όμως! Σήμερα, τρία μόλις χρόνια μετά, ανατέθηκε στον Σύνδεσμό μας η διοργάνωση της Global Marketer Week 2022! Νιώθω τεράστια συγκίνηση, ανυπομονησία και φυσικά ευθύνη. Η ανάθεση αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας προς τον ΣΔΕ, τη χώρα μας και τους επαγγελματίες του κλάδου που δραστηριοποιούνται εδώ. Θέλω δημόσια να ευχαριστήσω τον Stephan Loerke και όλο το team της WFA για την εξαιρετική συνεργασία που έχουμε όλα αυτά τα χρόνια και για την έμπρακτη και ουσιαστική στήριξη που γενναιόδωρα μας πρόσφεραν σε εποχές δύσκολες».

«Είμαι ενθουσιασμένος που θα επισκεφθώ την Αθήνα το 2022 και θα συναντηθώ από κοντά ξανά με τα μέλη και τους συνεργάτες μας. Μέχρι τότε, ελπίζουμε ότι τα χειρότερα της πανδημίας θα είναι πίσω μας και θα έχουμε όλοι τεράστια ενέργεια και όρεξη να βρεθούμε και να μοιραστούμε ιδέες και γνώση. Μετά από παραπάνω από έναν χρόνο lockdown, μπορούμε να σχεδιάζουμε την επιστροφή μας σε μία δια ζώσης συνάντηση στην πατρίδα του ευρωπαϊκού πολιτισμού. Στην WFA πιστεύουμε στη δύναμη της διαπροσωπικής επικοινωνίας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζουμε πόσο ευεργετικές ήταν οι ψηφιακές επικοινωνίες τη μακρά περίοδο της πανδημίας», δήλωσε ο Stephan Loerke, CEO της WFA.


Σημειώνεται ότι η Global Marketer Week που διοργανώνει η Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (www.wfa.com) είναι μία διοργάνωση γεμάτη έμπνευση και γνώση που πραγματοποιείται σε διαφορετικό κάθε χρόνο μέρος του κόσμου, με τη συμμετοχή 800 περίπου στελεχών του marketing και της επικοινωνίας. Πριν την Αθήνα, τη διοργάνωση έχουν φιλοξενήσει η Σιγκαπούρη, η Λισαβόνα, το Τόκιο, το Τορόντο, η Κουάλα Λουμπούρ, το Μαρακές, το Σίδνεϋ, οι Βρυξέλλες, το Πεκίνο, η Κωνσταντινούπολη, το Σάο Πάολο & Ρίο, η Μουμπάη (Βομβάη) και άλλες σημαντικές πόλεις.