To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Συνεργασία ΕΟΤ με ThinkDigital & Daily Secret

Συνεργασία ΕΟΤ με ThinkDigital & Daily Secret
Συνεργασία ΕΟΤ με ThinkDigital & Daily Secret

Η ThinkDigital και το Daily Secret δημιουργούν, σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, καμπάνια δίμηνης διάρκειας, με στόχο την αύξηση της προσέλευσης τουριστών από τις Η.Π.Α. και τον Καναδά.

H επιλογή των αγορών έγινε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού λόγω της μεγάλης αποδοχής του Daily Secret από κοινά τα οποία είναι διαμορφωτές τάσεων και ταξιδιώτες που αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες.

Η καμπάνια, η οποία δίνει έμφαση στο ελκυστικό περιεχόμενο και αξιοποιεί την αυξανόμενη διείσδυση του Daily Secret στη συγκεκριμένη αγορά, προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να διεκδικήσουν ένα δωρεάν ταξίδι στην Αμοργό, απαντώντας σε ένα μίνι κουίζ σχετικά με το «τι είδους ταξιδιώτης είσαι». Ακολούθως, ανάλογα με τις απαντήσεις, αποκαλύπτει στους χρήστες μια σειρά από κρυφές συμβουλές, με τη μορφή 5 θεματικών οδηγών, για να κάνουν στην Ελλάδα τις διακοπές των ονείρων τους.

Επιδίωξη του ΕΟΤ είναι να αναδείξει όλα τα ελκυστικά στοιχεία της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, να βελτιώσει την εικόνα της χώρας και να κεντρίσει το ενδιαφέρον των συνδρομητών του Daily Secret που κατοικούν στις Η.Π.Α. και τον Καναδά.

Το Daily Secret, του οποίου αποκλειστικός αντιπρόσωπος Διαφήμισης ανέλαβε πρόσφατα η ThinkDigital, απευθύνεται σε περισσότερους από 1,8 εκατ. συνδρομητές σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι στην πλειονότητά τους είναι ευκατάστατοι, διαθέτουν ανώτατη μόρφωση, ανήκουν στο ηλικιακό κοινό των 25-44, καθορίζουν τις τάσεις και είναι μονίμως συνδεδεμένοι.