To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τα ρεκόρ του διαγωνισμού Best of Superleague

Τα ρεκόρ του διαγωνισμού Best of Superleague
Τα ρεκόρ του διαγωνισμού Best of Superleague

Την ενέργεια του διαγωνισμού, που διοργανώθηκε από το Novasports.gr με την στήριξη της Superleague και του ΠΣΑΠ, την είδαν μέσα από την online επικοινωνία πάνω από 1.500.000 μοναδικοί χρήστες, ενώ και η ανταπόκριση των χρηστών ξεπέρασε τις 280.000 συμμετοχές.

Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού, o οποίος διήρκησε 9 μήνες (Αύγουστος 2012 - Απρίλιος 2013), κάθε εβδομάδα το κοινό αποφάσιζε τον πολυτιμότερο παίκτη (MVP) & το καλύτερο goal της αγωνιστικής και κέρδιζε αναμνηστικά δώρα των αγαπημένων του ομάδων τα οποία ήταν προσφορά της Superleague.

Με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, κατά την διάρκεια της εκπομπής «Η Ώρα των Πρωταθλητών», κληρώθηκε ένας μεγάλος νικητής, ο οποίος κέρδισε χρηματικό έπαθλο αξίας 5.000 ευρώ, προσφορά του Ομίλου Σαρακάκη. Η Honda, ως αποκλειστικός χορηγός, είχε ολοκληρωμένη παρουσία σε όλες τις ενέργειες του διαγωνισμού σε όλα τα μέσα του ομίλου (τηλεοπτικά κανάλια, site, social media, mobile, Nova Magazine).

Ο Δημήτρης Βάγιας, Εμπορικός Διευθυντής Διεύθυνσης Διαφήμισης & Media της Nova, αναφερόμενος στην ολοκλήρωση του διαγωνισμού, επισήμανε: «Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός Best of Superleague! Ο όμιλος Σαρακάκη, μας εμπιστεύτηκε και αυτή τη σεζόν και έγινε ο χορηγός της ενέργειας, εξασφαλίζοντας επικοινωνία 360 μοίρες και στοχευμένη κάλυψη. Εκφράζουμε την απόλυτη ικανοποίηση μας για την επιτυχία της ενέργειας, η οποία ξεπέρασε τις 280.000 συμμετοχές και ευχαριστούμε τον όμιλο Σαρακάκη για την εμπιστοσύνη του».

Από τη πλευρά του ο Ανδρέας Θανόπουλος, Διευθυντής Κλάδου Honda & Mitsubishi Motors της Αφοι Σαρακάκη Α.Ε.Β.Ε., επισήμανε: «Η Ηonda για 2η συνεχόμενη χρονιά επιλέγει να χορηγήσει το διαγωνισμό Best of Superleague. Η επιλογή της χορηγίας ήταν για μας αυτονόητη για πολλούς λόγους. Καταρχήν γιατί το αντρικό κοινό της Nova είναι και οι βασικοί πιθανοί πελάτες μηχανών και αυτοκινήτων Honda.

Επιπρόσθετα, η αγωνιστική κληρονομιά και ο δυναμικός χαρακτήρας της μάρκας μας ταιριάζει με την προβολή ενός προσφιλούς αθλήματος. Αυτό που πραγματικά ενίσχυσε την απόφασή μας ήταν ότι με την χορηγία του MVP & Best Goal δεν υπήρχε ταύτιση με μία μόνο ομάδα αλλά με την ομορφιά του αθλήματος και με τις στιγμές και τα πρόσωπα που συγκίνησαν το φίλαθλο κοινό. Έχοντας ήδη την εμπειρία της συνεργασίας με τη Nova από την προηγούμενη χρονιά, φέτος από κοινού αναπτύξαμε μία πολύ δυνατή και στοχευμένη στρατηγική επικοινωνίας συνδυάζοντας το τηλεοπτικό με το digital κανάλι. Ειδικότερα οι αγώνες αποτέλεσαν και το προ-λανσαρισματικό μέσο επικοινωνίας για πολύ σημαντικά μοντέλα της Honda. Στα αυτοκίνητα ήταν το Honda Civic 1.6lt Diesel και στις μηχανές τα SH150 & CB500X».