To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το Shopping Network της Think Digital

Το Shopping Network της Think Digital
Το Shopping Network της Think Digital

Ενώ η κρίση συνεχίζει να χτυπάει τους Έλληνες καταναλωτές οι μελέτες δείχνουν ότι το online commerce ενδυναμώνεται συνεχώς στη χώρα μας. Μπορείτε να μας δώσετε κάποια στοιχεία για την κατάσταση του e-commerce σήμερα αλλά και τις προοπτικές του;

Είναι αλήθεια ότι η κρίση έχει αγγίξει όλα τα στρώματα της ελληνικής κοινωνίας και αυτό έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τις εμπορικές επιχειρήσεις. Οι έρευνες μας λένε ότι 87% των ελλήνων καταναλωτών έχουν κάνει περικοπές τον τελευταίο χρόνο με αποτέλεσμα ο τζίρος των παραδοσιακών καταστημάτων και επιχειρήσεων να έχει μειωθεί κατά πολύ. Το ίδιο χρονικό διάστημα όμως 1.500.000 καταναλωτές πραγματοποίησαν αγορές συνολικής αξίας 1.7δις Online ποσό σημαντικά μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του 2010 (* πηγή ELTRUN 2011). Η αύξηση αυτή οφείλεται σε πολλούς παράγοντες με πιο σημαντικό ίσως τη μεγαλύτερη διείσδυση του ευρυζωνικού internet που έδωσε τη δυνατότητα στο 32% του online ανδρικού κοινού και το 20% του γυναικείου κοινού (*πηγή Focus Bari WEB ID A12), να επισκεφθεί και να χρησιμοποιήσει για τις αγορές τους ηλεκτρονικά καταστήματα. Οι δείκτες αυτοί συνεχίζουν να βελτιώνονται και οι προβλέψεις για το 2012 είναι θετικές με μελέτες να δείχνουν ότι τη χρονιά αυτή οι online καταναλωτές θα αυξήσουν τις αγορές τους από ηλεκτρονικά καταστήματα δίνοντας μεγάλη σημασία στις τιμές και στην εξοικονόμηση χρημάτων.

Έχουν καταφέρει οι ελληνικές επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν την άνοδο αυτή του e-commerce;

Σε ένα βαθμό ναι, αλλά είναι προφανές ότι υπάρχει μεγάλο περιθώριο βελτίωσης και ανάπτυξης, κυρίως σε θέματα εμπειρίας του πελάτη, αξιοπιστίας και marketing. Αυτές τις ανάγκες καλύπτει εν μέρει το Shopping Network το νέο business unit του Thinkdigital Group.

Τι είναι το Shopping Network και πώς μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις αυτές;

Το Shopping Network είναι ένα ευρύ δίκτυο διανομής και προώθησης ειδικά για retailers που είτε έχουν Online παρουσία είτε όχι. Απαρτίζεται από κάθετα εξειδικευμένους οδηγούς αγορών που καλύπτουν τις ανάγκες των έξυπνων αγοραστών για πληροφόρηση πριν κάνουν τις αγορές τους όπως για παράδειγμα το thecloset.gr στο χώρο της μόδας, το mamazon.gr για την αγορά βρεφικών και παιδικών προϊόντων και το couponcity.gr για καταναλωτές που αναζητούν εκπτώσεις, προσφορές και έξυπνα αγοραστικά tips. Επιπρόσθετα το κανάλι στόχευσης συμπληρώνεται από δημοφιλή sites προσφορών όπως το MSN Deals  τα οποία επίσης στοχεύουν κοινό το οποίο είναι δεδηλωμένα online καταναλωτές και βρίσκεται σε φάση διερεύνησης της αγοράς. Το πιο ενδιαφέρον σημείο πέρα από την αποτελεσματική κάλυψη ενός τόσο στοχευμένου κοινού είναι η πληθώρα των τρόπων προώθησης που δίνει στις εμπορικές επιχειρήσεις, καλύπτοντας τις διαφορετικές τους ανάγκες με ειδικά διαφημιστικά προϊόντα. Για παράδειγμα, αποτελεσματική παρουσίαση και προβολή των προϊόντων ενός retailer στο χώρο της μόδας, μέσω ενσωμάτωσης των προϊόντων του στις παρουσιάσεις αγοράς που κάνει το thecloset.gr σε γυναίκες ή αντίστοιχα αποστολή email στη στοχευμένη βάση επισκεπτριών του site. Ένθεση εκπτωτικών κουπονιών, ηλεκτρονικών ή εκτυπώσιμων στο couponcity.gr για την άμεση αύξηση των πωλήσεων των φυσικών ή ηλεκτρονικών καταστημάτων ενός retailer στο χώρο της τεχνολογίας. Αντίστοιχα, για ειδικές ανάγκες άμεσης πώλησης stock προώθηση με πρόγραμμα ημερήσιων προσφορών στο MSN Deals όπου ο χρήστης προαγοράζει την προσφορά πληρώνοντας το αντίτιμο και εξαργυρώνει το κουπόνι του στην επιχείρηση.

Mε τη γλώσσα των αριθμών

Το 87% των Ελλήνων καταναλωτών έχουν κάνει περικοπές τον τελευταίο χρόνο. Το ίδιο χρονικό διάστημα όμως 1.500.000 καταναλωτές πραγματοποίησαν αγορές συνολικής αξίας 1.7 δισ. ευρώ Online. Το 32% του online ανδρικού κοινού και το 20% του γυναικείου επισκέφθηκε και χρησιμοποίησε για τις αγορές του ηλεκτρονικά καταστήματα.