To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ομάδα εργασίας για το branding της Ελλάδας

Ομάδα εργασίας για το branding της Ελλάδας
Ομάδα εργασίας για το branding της Ελλάδας

Στη συγκεκριμένη ομάδα συμμετέχουν, μεταξύ άλλων, ο διευθυντής του Creative Lab της Google Στιβ Βρανάκης και η πρώην υπεύθυνη της εταιρικής ταυτότητας του «Αθήνα 2004» Θεοδώρα Μάντζαρη. Σύμφωνα με την απόφαση που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη 15 Μαΐου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συγκροτείται εννεαμελής ομάδα εργασίας η οποία θα είναι αρμόδια «για τη μελέτη και την υποβολή προτάσεων σχετικά με τη δημιουργία του εθνικού brand, το οποίο θα χαρακτηρίζει κάθε επιχειρηματική, τουριστική, επενδυτική και εξαγωγική δραστηριότητα της χώρας».

Όπως αναφέρεται, τα αποτελέσματα της μελέτης θα πρέπει να παραδoθούν μέσα σε ένα μήνα από τη σύστασή της (19.4.2013), δηλαδή αναμένονται θεωρητικά εντός του μήνα. Συντονιστής της task force ανέλαβε ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας Ανδρέας Κατσανιώτης, ενώ μέλη τοποθετήθηκαν οι: Δημήτρης Πτωχός, προϊστάμενος του Γραφείου Στρατηγικού και Ψηφιακού Σχεδιασμού της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού, Γιώργος Μουρούτης, προϊστάμενος του Γραφείου Τύπου της Γενικής Γραμματεί- ας Πρωθυπουργού, Αλέξης Ζορμπάς, υπεύθυνος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας στο γραφείο του υπουργού Εξωτερικών, Στιβ Βρανάκης, διευθυντής του Creative Lab της Google, Ηλίας Τσαουσάκης, σύμβουλος Επικοινωνίας στο γραφείο της υπουργού Τουρισμού, Δημήτρης Τζιώτης, σύμβουλος Επικοινωνίας της υπουργού Τουρισμού, Στέφανος Ησαΐας, διευθύνων σύμβουλος του Invest in Greece και Θεοδώρα Μάντζαρη, Brand Consultant & Design Director.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η απόφαση βρίσκεται εν γνώσει του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και συμβαδίζει στην κατεύθυνση για τη δημιουργία brand της Ελλάδας. Εν όψει μάλιστα της πρώτης συνεδρίασης της ομάδας εργασίας, ο Σύνδεσμος αναμένει να κληθεί για να παραθέσει τις απόψεις του πάνω στο θέμα με στόχο την ενιαία δόμηση της ταυτότητας της χώρας.