To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

UM: Διακρίσεις από Adweek και Advertising Age

UM: Διακρίσεις από Adweek και Advertising Age
UM: Διακρίσεις από Adweek και Advertising Age

Η UM, που αποτελεί τμήμα της IPG Mediabrands, αναγνωρίστηκε σαν 2016 Global Media Agency of the Year από το Adweek. Αυτή είναι η δεύτερη μεγάλη διάκριση για την εταιρεία, καθώς προηγουμένως είχε αναγνωιρστεί σαν 2016 Media Agency of the Year από το Advertising Age.

Το 2015 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για τη UM σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς πέτυχε σημαντικές new business νίκες σε πολλές αγορές. Συγκεκριμένα, σημείωσε 130 new business επιτυχίες, συμπεριλαμβανομένων λογαριασμών των BMW, Coca-Cola, CVS Health, Johnson & Johnson, McCormick και Pernod Ricard. Επιπλέον, έλαβε πάνω από 175 σημαντικά βραβεία σε κορυφαία events, όπως τα Cannes Lions, Festival of Media και Effie Worldwide.

"Δεν θα μπορούσα να είμαι περισσότερο υπερήφανος. Ζούμε στη χρυσή εποχή των Media, με διάθεση για στρατηγική καινοτομία. Στη UM, αποτελεί πρόκληση για εμάς να είμαστε ένα πολύ ανταγωνιστικό brand στη media βιομηχανία και κινούμαστε γρήγορα για να κεφαλαιοποιήσουμε κάθε ευκαιρία που μας παρουσιάζεται"
ανέφερε σχετικά ο Global CEO της UM, Daryl Lee.

Στην επιτυχία της UM μέσα στο 2015, προστίθεται η νέα planning προσέγγιση και το λανσάρισμα της Business Analytics Engine (BAE).