To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Βασιζόμαστε στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση

Βασιζόμαστε στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση
Βασιζόμαστε στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Ας ξεκινήσουμε με μια μορφή γνωριμίας. Ποια είναι η σημερινή εικόνα, αλλά και η πορεία της Candia Strom στην ελληνική αγορά;

M.B.:
Η Candia Strom είναι μια ελληνική οικογενειακή επιχείρηση, που απαρτίζεται από ανθρώπους με μεράκι και αγάπη για αυτό που κάνουν. Οι εγκαταστάσεις μας είναι από τις πιο σύγχρονες στον κλάδο, και δεν σταματάμε να εκσυγχρονίζουμε το μηχανολογικό μας εξοπλισμό σε κάθε επίπεδο. Επιπλέον, η συνεχής εκπαίδευση του εργατικού προσωπικού, αλλά και όλων των ειδικοτήτων (πωλητές, οδηγοί κ.ά.) εξασφαλίζουν την καλύτερη ποιότητα των προϊόντων μας, αλλά και τη γενικότερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Σήμερα η Candia Strom δραστηριοποιείται με επιτυχία στον ευρύτερο κλάδο της στρωματοποιίας που παρουσιάζει δυναμική και προοπτικές ανοδικής πορείας τόσο σε εθνικό, όσο και σε διεθνές επίπεδο.

adb: Ποιο Θα λέγατε πως είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας; Τι τη διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό;

M.B.:
Θα μπορούσαμε να πούμε πως κάθε εταιρεία έχει ένα «δυνατό χαρτί» το οποίο και χρησιμοποιεί ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Στην περίπτωση της Candia Strom, όμως, η ποιότητα των προϊόντων, καθώς επίσης και οι σημαντικές, ουσιαστικές καινοτομίες στα προϊόντα που προσφέρουμε, είναι το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. Επίσης, ο τρόπος της εξυπηρέτησής μας είναι ανθρωποκεντρικός, δηλαδή ο σκοπός μας είναι να βρούμε τις ανάγκες του πελάτη μας και να του προσφέρουμε το καταλληλότερο στρώμα για τις δικές του ανάγκες. Έχοντας πάντα στο μυαλό μας την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, εισάγαμε στην Ελλάδα ένα πρωτοποριακό σύστημα, το Candia Xsensor. Το Candia Xsensor είναι ένα σεντόνι με αισθητήρες το οποίο με τη βοήθεια ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή, ανιχνεύει ποιο στρώμα έχει τη λιγότερη πίεση και την καλύτερη στήριξη για το σωματότυπο κάθε ανθρώπου. Με λίγα λόγια, προσφέρουμε στρώματα τα οποία ξέρουμε ότι ταιριάζουν στο σωματότυπο του εκάστοτε πελάτη.

adb: Ποιες είναι οι ιδιαιτερότητες στην αγορά των στρωμάτων; Ποια είναι τα βασικά της χαρακτηριστικά και ποια η συμπεριφορά των καταναλωτών (target group, χρονική απόσταση μεταξύ αγορών, κριτήρια αγοράς, κ.λπ.);

M.B.:
Η αγορά των στρωμάτων δεν διαφοροποιείται σημαντικά από την αγορά των επίπλων. Παρ’ όλα αυτά, το στρώμα είναι ίσως από τα πιο σημαντικά προϊόντα σε ένα σπίτι, καθώς είναι από τα πιο πολυχρησιμοποιούμενα αντικείμενα (σκεφτείτε απλά ότι περνάμε τουλάχιστον 8 ώρες καθημερινά σε αυτό). Έτσι λοιπόν η αγορά ενός στρώματος τείνει να γίνει ένα είδος πρώτη ανάγκης, καθώς σε αυτό ξεκουραζόμαστε, και από την ποιότητα του ύπνου εξαρτάται και έως ένα βαθμό μέχρι και η διάθεσή μας την επόμενη μέρα. Συγκεκριμένο Target Group δεν υπάρχει, καθώς όλοι μας από τη στιγμή που γεννιόμαστε έως τα βαθιά γεράματα χρειαζόμαστε ένα καλό στρώμα. Σίγουρα, όμως, υπάρχουν διαφορετικές ανάγκες, που καλούμαστε ως κατασκευαστές να βρούμε και να επιλύσουμε μέσα από την ποικιλία των προϊόντων μας. Τέλος, μεγάλο ρολό παίζει και η χρονική απόσταση μεταξύ των αγορών. Δηλαδή η ιδανική περίοδος αλλαγής ενός στρώματος είναι μεταξύ 5-8 ετών, αναλόγως με την ποιότητα του στρώματος, τις συνθήκες υγιεινής κ.ά.




adb: Έχει επηρεάσει η οικονομική ύφεση την αγορά των στρωμάτων;

M.B.:
Όπως αναφέραμε και προηγουμένως, η αγορά των στρωμάτων θα μπορούσε να ενταχθεί στη γενικότερη αγορά των επίπλων. Σαφώς και έχει επηρεαστεί, αλλά σίγουρα όχι όπως ο υπόλοιπος κλάδος. Η εταιρεία μας έχει κάνει καθολικές περικοπές εξόδων, επαναδιαπραγματεύσεις συμφωνιών με προμηθευτές και αρκετές μικροεπεμβάσεις στο χώρο της παραγωγικής διαδικασίας, με σκοπό τη μείωση τιμών σε πολλά από τα είδη μας, αλλά και τη διατήρηση τιμών σε όσα προϊόντα δεν μπορούσαμε να μειώσουμε τις τιμές μας. Σίγουρα η κρίση επηρεάζει και την αγοραστική δύναμη του καταναλωτή, αλλά παρ’ όλ’ αυτά, η εταιρεία μας παραμένει ανοδική και σταθερή στην αγορά των στρωμάτων.

adb: Πόσο σημαντική είναι η επικοινωνία και το marketing για την επιτυχημένη δραστηριοποίηση στην αγορά των στρωμάτων; Πώς επηρεάζουν την επικοινωνιακή στρατηγική τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά της κατηγορίας;

M.B.:
Το marketing γεννήθηκε με σκοπό την καλύτερη προώθηση ενός προϊόντος, άρα και στα στρώματα γενικότερα σίγουρα κατέχει σημαντικό ρολό στην επικοινωνία μιας εταιρείας. Έτσι λοιπόν, και στη στρωματοποιία, αλλά και στην περίπτωση της Candia Strom, η επικοινωνιακή πολιτική βασίζεται στην ανάδειξη συγκεκριμένων χαρακτηριστικών κάποιον ποιοτήτων στρωμάτων (συνήθως της ναυαρχίδας κάθε εταιρείας). Επιπλέον, με τη χρήση των διαφόρων εργαλείων του marketing, αναζητούμε τις ξεχωριστές ανάγκες του καταναλωτικού κοινού, όπου φροντίζοντας να έχουμε και το κατάλληλο προϊόν, το αναδεικνύουμε ανάλογα με τα μέσα και τους διαθεσίμους πόρους που υπάρχουν την εκάστοτε χρονική περίοδο. Επίσης, η αγορά μεταβάλλεται πάντα σαν ένας ζωντανός οργανισμός, έτσι λοιπόν και η επικοινωνιακή πολιτική χαράζεται στην αρχή του έτους, αλλά μεταβάλλεται συνεχώς ανάλογα με τις συνθήκες.

adb: Ποια είναι η επικοινωνιακή πολιτική της Candia Strom; Πέρα από τις ΑBL ενέργειες, πώς κινείστε στο χώρο των καταστημάτων;

M.B.:
Η επικοινωνιακή πολιτική της εταιρείας μας είναι σχετικά λιτή, αλλά ουσιαστική. Από τις απαρχές της ίδρυσης της Candia Strom, βασιζόμασταν στην ποιότητα των προϊόντων μας, αλλά και στην καλύτερη εξυπηρέτηση, για να μπορέσουμε να αναδείξουμε τα προϊόντα μας. Χαρακτηριστικό είναι και το σλόγκαν μας, «η ποιότητα της Candia Strom μεταφέρεται από στρώμα σε στρώμα».

adb: Διαθέτετε και παρουσία στα social media. Ποια στρατηγική ακολουθείτε εκεί και σε ποιο κοινό απευθύνεστε;

M.B.:
Η παρουσία που διαθέτουμε αυτήν τη στιγμή σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης έχει γίνει από κάποιον οπαδό της εταιρείας μας. Στα άμεσα μας σχεδία, όμως, είναι η επίσημη παρουσία της εταιρείας μας σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία επικοινωνίας με υποψηφίους αλλά και υφισταμένους καταναλωτές όλων των ηλικιών.




adb: Υπάρχει brand loyalty στην κατηγορία των στρωμάτων; Πόσο συμβάλλει η επικοινωνία στην οικοδόμησή του;

M.B.:
Σαφώς και υπάρχει και γι’ αυτόν το λόγο προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε συνεχώς. Εδώ η επικοινωνία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, καθώς πρέπει να ενημερώνουμε τους πελάτες μας για ό,τι νέο υπάρχει.

adb: Ποια είναι τα επόμενα βήματα και τα σχέδια για το μέλλον της Candia Strom;

M.B.:
Από τις πρώτες προτεραιότητες τη δεδομένη χρονική περίοδο, είναι η έξοδος από την κρίση με το μικρότερο δυνατόν κόστος σε χρήμα και προσωπικό, καθώς το θεωρούμε ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια της επιχείρησης. Επιπλέον, προσπαθούμε για σταθερή ανάπτυξη σε βαλκανικές χώρες, αλλά και ταυτόχρονη εδραίωση της εταιρείας μας στην ελληνική αγορά. Βέβαια, δεν παραλείπουμε και τη συνεχή εξέλιξη των προϊόντων μας μέσω των επενδύσεων σε μηχανήματα, συνεχή εκπαίδευση στο προσωπικό, αλλά και καινοτομικές ιδέες στην εξυπηρέτηση των πελατών μας, όπως είναι το Candia Xsensor.

Ημερομηνίες-σταθμοί για την Candia-Strom

Οι ημερομηνίες οι οποίες σηματοδότησαν την πορεία της εταιρείας είναι:
1980: Εγκατάσταση σε ιδιόκτητο χώρο στα Σπάτα Αττικής.
1985: Εφαρμογή προηγμένου συστήματος ελέγχου 7 PQC.
1987: Παραγωγή του πρώτου ανατομικού στρώματος στην Ελλάδα με ανεξάρτητα ελατήρια τύπου Pocket System (Στρώμα Body Fix).
1993: Κάθετη γραμμή παραγωγής στρωμάτων με την εισαγωγή των πρώτων μηχανών παραγωγής ελατηρίων (η Candia Strom είναι από τις λίγες εταιρείες στρωμάτων με αυτόνομο τμήμα παραγωγής ελατηρίων).
1997: Πιστοποίηση της εταιρείας με ISO 9001, το πρώτο που απονέμεται στην Ελλάδα σε βιομηχανία του κλάδου.
1999: Αναβάθμιση όλων των μηχανών παραγωγής και αντικατάσταση της πρώτης γραμμής παραγωγής με νέα ρομποτικά συστήματα.
2003: Αναβάθμιση του συστήματος διασφάλισης ποιότητας σε ISO9001:2000, με αυστηρότερες προδιαγραφές.
2004: Πιστοποίηση της εταιρείας με το σύστημα περιβαλλοντολογικής διαχείρισης ISO 14001.
2005: Απόκτηση και 2ης πιο σύγχρονης γραμμής παραγωγής στρωμάτων με αποδοτικότερη λειτουργία.
2006: Αγορά νέου μηχανολογικού εξοπλισμού σε διάφορες φάσεις της παραγωγής, για τη βελτίωση της ποιότητας σε όλους τους τομείς.
2007: Αλλαγή εταιρικής ταυτότητας, εκσυγχρονισμός σε όλα τα επίπεδα και παρουσίαση της οικογένειας στρωμάτων Interactive, με το επαναστατικό υλικό Spaceflex (ανανέωση γκάμας προϊόντων, αλλαγή εμφάνισης καταστημάτων κ.ά.).
2009: Εισαγωγή της υπηρεσίας Candia Xsensor, ένα μοναδικό σύστημα το οποίο με τη βοήθεια ενός Η/Υ ανιχνεύει ποιο στρώμα ταιριάζει καλύτερα στον σωματότυπό μας.