To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Xορηγός μέσω… αγγελίας!

Xορηγός μέσω… αγγελίας!
Xορηγός μέσω… αγγελίας!

Στο γκρουπ των ποδοσφαιρικών συλλόγων που χαρακτηρίζονται «μεγάλοι», με βάση τα κριτήρια της πλειοψηφίας των φιλάθλων, ανήκει η γερμανική Bayer Λεβερκούζεν, καθώς έχει καταφέρει έστω και μια φορά να φτάσει σε τελικό Τσάμπιονς Λιγκ. Κι ας μην κατάφερε να κατακτήσει το τρόπαιο. Στην ίδια κατηγορία, ανήκουν και οι Μονακό, Τσέλσι, Άρσεναλ, ωστόσο η Λεβερκούζεν ξεχωρίζει και για άλλον ένα λόγο. Για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίσε τη διακοπή συνεργασίας με τον βασικό χορηγό φανέλας και την αναζήτηση νέου.  Την… αγγελία που αποφάσισε να βάλει στην εφημερίδα Financial Times, μέσω της οποίας αναζητούσε χορηγό!

Όλα ξεκίνησαν τον Ιούνιο, όταν ο βασικός χορηγός φανέλας της γερμανικής ομάδας, η ενεργειακή εταιρεία TelDaFax αποφάσισε να βάλει τέλος στη συνεργασία των δυο πλευρών, δυο χρόνια πριν ολοκληρωθεί η αρχική συμφωνία. Με βάση τους όρους της, στα ταμεία του συλλόγου θα έμπαιναν περί τα 13 εκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2013, ωστόσο οι οικονομικές δυσκολίες της TelDaFax, που αποτελούσε χορηγικό συνεργάτη της Λεβερκούζεν από το 2007, την υποχρέωσαν να οδηγηθεί προς αυτή την κατεύθυνση. «Η Bayer Λεβερκούζεν και η TelDaFax διέκοψαν την ισχύ του μεταξύ τους συμβολαίου, που είχε υπογραφεί στις 30 Ιουνίου 2011 και είχε διάρκεια μέχρι τις 30 Ιουνίου 2013. Η εταιρεία του Troisdorf που αποτελούσε χορηγό της ομάδας από το 2007, επιθυμεί να εξοικονομήσει πόρους για να ενισχύσει τη λειτουργικότητά της» ανέφερε η επίσημη ανακοίνωση της Λεβερκούζεν και η αναζήτηση ξεκινούσε…

Το συγκεκριμένο γεγονός πάντως, γεννά ερωτηματικά και απορίες, αν αναλογιστεί κανείς πως η… χειρότερη, θεωρητικά, ομάδα της Αγγλίας, η Στόκπορτ, είχε πέρσι τέσσερις χορηγούς εμφάνισης! Έναν στο μπροστινό μέρος της φανέλας (Stockport Metropolitan Borough Council), έναν στο πίσω μέρος (EasiDirve), έναν στο σορτσάκι (Stockport College) κι έναν στις φανέλες προπόνησης (RESB)! Μια εξήγηση μπορεί να δώσει το γεγονός πως αποτελούσε… παράρτημα της μεγάλης φαρμακευτικής εταιρείας Bayer, που είναι γνωστή ανά τον κόσμο για την παραγωγή της ασπιρίνης, αλλά και της διακετυλομορφίνης. Έτσι, στη σημερινή εποχή, που οι ποδοσφαιριστές υπόκεινται σε διαρκή drag tests, η Λεβερκούζεν δεν θα αποτελούσε ιδανικό χορηγικό συνεργάτη για τα μεγάλα Brands!  

Η συμφωνία με την SunPower Corp

Με βάση τις παραπάνω δυσκολίες, η Λεβερκούζεν επέλεξε τον τρόπο της διαφήμισης μέσω ενός γνωστού εντύπου για να βρει χορηγό και με μέχρι τα τέλη Ιουλίου είχαν  ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον περί τις 40 εταιρείες για να προβληθούν στη φανέλα της ομάδας. Σύμφωνα με τη φημολογία που έχει αναπτυχθεί, η Hyundai Kia Automotive Group ήταν η επικρατέστερη για να αναδειχθεί νικήτρια στη συγκεκριμένη διαδικασία, με το προσφερόμενο ποσό ανά έτος, να φτάνει στα 7,5 εκατομμύρια ευρώ (1 εκατομμύριο περισσότερο από αυτό που προσέφερε η TelDaFax).

Τελικά, όμως, η γερμανική ποδοσφαιρική ομάδα ανακοίνωσε στις αρχές Αυγούστου την συνεργασία της σε χορηγικό επίπεδο με την αμερικάνικη εταιρεία ηλιακής ενέργειας SunPower Corp. Η συμφωνία θα διαρκέσει μέχρι το  2014 αλλά το οικονομικό της σκέλος δεν έχει ανακοινωθεί. 

TAGS: Marketing