To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ασφαλής… επικοινωνία

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ασφαλής… επικοινωνία
Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ασφαλής… επικοινωνία

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Η Υδρόγειος Ασφαλιστική συμπληρώνει φέτος 40 χρόνια στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Μπορείτε να μας πείτε ποιες είναι οι αξίες και το όραμα της εταιρείας όλα αυτά τα χρόνια;

Π.Κ.:
Μέσα στα 40 χρόνια της ιστορίας της, η Υδρόγειος ακολούθησε μία αξιοθαύμαστη πορεία και πέτυχε σήμερα να συγκαταλέγεται σταθερά μεταξύ των μεγαλύτερων ασφαλιστικών εταιρειών της χώρας. Το όραμα και οι αξίες μας παραμένουν σταθερά μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια. Θέλουμε να αποτελούμε μία ισχυρή ελληνική ασφαλιστική εταιρεία, μια εταιρεία που βασίζει την ανάπτυξή της στις δικές της στέρεες οικονομικές βάσεις, οι οποίες και διασφαλίζουν την αξιοπιστία και διαχρονικότητά της απέναντι στους ασφαλισμένους και συνεργάτες της. Στοχεύουμε ψηλά και θέλουμε να πρωτοπορούμε στον κλάδο μας, επιθυμούμε όμως κυρίως μία υγιή, ισορροπημένη και κερδοφόρο ανάπτυξη και προσπαθούμε, παρά το μέγεθός μας, να παραμένουμε μία ανθρώπινη εταιρεία, που στέκεται δίπλα στον ασφαλισμένο και συνεργάτη μας, με σεβασμό και συνέπεια. Το υψηλό επίπεδο της εξυπηρέτησης, ο επαγγελματισμός, η συνέπεια και αμεσότητα στην αποζημίωση είναι αξίες με τις οποίες η Υδρόγειος διαχρονικά έχει συνδέσει το όνομά της, όπως και η συνεχής προσπάθεια να βρίσκεται πραγματικά κοντά στις ανάγκες του δικτύου της των 2.000 περίπου ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της σε Ελλάδα και Κύπρο.

adb: Ποιες στιγμές θα ξεχωρίζατε από τη σημαντική αυτή πορεία;

Π.Κ.:
Ιστορικά, η στρατηγική επιλογή μας για ανάπτυξη στην ελληνική περιφέρεια και η ίδρυση των 11 υποκαταστημάτων και γραφείων μας ανά την Ελλάδα, από τα τέλη της δεκαετίας του ’90 και μετά, αποτέλεσε καθοριστικό σημείο στην πορεία μας. Η επένδυση αυτή μας απέδωσε τα μέγιστα, καθώς μας έφερε πιο κοντά στους ασφαλισμένους και συνεργάτες μας, βελτίωσε την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών μας και ενίσχυσε σημαντικά την εικόνα της εταιρείας στις τοπικές αγορές. Σημαντικότατο έργο ανάπτυξης πραγματοποιείται επίσης τα τελευταία χρόνια, περίοδο κατά την οποία πετύχαμε να ενισχύσουμε εντυπωσιακά τα οικονομικά μας μεγέθη αλλά και υλοποιήσαμε σημαντικές δράσεις αναβάθμισης των οργανωτικών δομών και υπηρεσιών μας. Το 2012 μάλιστα βραβευθήκαμε ως ένας από τους 42 True Leaders της ICAP με βάση τις οικονομικές και άλλες μας επιδόσεις.

\"\"

adb: Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στον αέρα η πανελλήνια διαφημιστική καμπάνια σας. Ποιο είναι το βασικό concept της και ποιο το μήνυμα που θέλει να περάσει;

Π.Κ.:
Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας πηγάζει από μία βασική αλήθεια που χαρακτηρίζει ό,τι κάνουμε στην Υδρόγειο - το «κέντρο» μας, ο «κόσμος» μας είναι οι 500.000 ασφαλισμένοι μας και οι πραγματικές τους ανάγκες. Έτσι, για παράδειγμα, στο τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας βλέπουμε έναν πατέρα με το γιο του να παρατηρούν μία «διαφορετική» υδρόγειο, η οποία εμφανίζεται με ευρηματικό τρόπο να αντανακλά και να  αγκαλιάζει την οικογένεια και τις ανάγκες της, αποπνέοντας σιγουριά και ασφάλεια. Με τον τρόπο αυτό και με βασικό μήνυμα «Όσο η γη γυρίζει, η Υδρόγειος ασφαλίζει» η καμπάνια μας επικοινωνεί κυρίως την εταιρική μας ταυτότητα, τη διαχρονικότητα και το ανθρώ- πινο πρόσωπο της εταιρείας. Τα ραδιοφωνικά σποτ ακολουθούν την ίδια κεντρική ιδέα, εστιάζονται ωστόσο στην ασφάλιση αυτοκινήτου, τομέα στον οποίο η εταιρεία έχει εξειδικευτεί και πρωτοπορεί 40 χρόνια τώρα.

adb: Σε ποια μέσα «τρέχει» η καμπάνια και ποιο είναι το πρώτο feedback που λαμβάνετε;

Π.Κ.:
Το κύριο Μέσο που έχουμε επιλέξει για το βασικό εταιρικό μας μήνυμα είναι η τηλεόραση λόγω της πανελλήνιας εμβέλειας και της άμεσης κάλυψης που προσφέρει. Το ραδιόφωνο έχει χρησιμοποιηθεί συμπληρωματικά για την ενίσχυση της καμπάνιας σε τοπικό επίπεδο. Το στοιχείο αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για μας, καθώς είμαστε μία εταιρεία που κατ’ επιλογήν έχουμε αναπτυχθεί στην ελληνική περιφέρεια. Προβολή θα υπάρξει επίσης σε διαδίκτυο και έντυπα. Τα πρώτα σχόλια που λαμβάνουμε για την απήχηση της καμπάνιας, κυρίως από τους συνεργάτες μας με τους οποίους έχουμε άμεση καθημερινή επαφή, είναι ιδιαίτερα θετικά.

adb: Πρόσφατα ξεκινήσατε χορηγική συνεργασία με τον ΕΣΑΚΕ. Τι περιλαμβάνει ακριβώς;

Π.Κ.:
Η συνεργασία μας αφορά την προβολή της Υδρογείου ως Υποστηρικτή του Πρωταθλήματος Καλαθοσφαίρισης της Α1 Κατηγορίας Ανδρών, διοργανώτρια αρχή του οποίου είναι ο ΕΣΑΚΕ και, μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: εκτεταμένη προβολή της εταιρείας μας στα 13 γήπεδα όπου διεξάγονται οι αγώνες του πρωταθλήματος, προβολή σε έντυπα και την ιστο- σελίδα www.esake.gr, συμμετοχή σε όλες τις εκδηλώσεις του ΕΣΑΚΕ και άλλες ενέργειες δημοσίων σχέσεων. Σημαντικό όχημα προβολής στο πλαίσιο της συμφωνίας είναι και η χορηγία του θεσμού του «πολυτιμότερου παίκτη (MVP)» κάθε αγωνιστικής με το όνομα «ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ MVP» και η προβολή μας σε όλες τις σχετικές εκδηλώσεις του θεσμού.

\"\"

adb: Τι σας οδήγησε στη στρατηγική επιλογή της πραγματοποίησης της συγκεκριμένης χορηγίας; Ποια επικοινωνιακά οφέλη πιστεύετε πως μπορεί να σας αποφέρει;

Π.Κ.:
Η συνεργασία με έναν οργανισμό όπως ο ΕΣΑΚΕ και η σύνδεσή μας με έναν υψηλού προφίλ θεσμό, όπως αυτός του πρωταθλήματος Καλαθοσφαίρισης Α1, αποδίδει στην εταιρεία πολλαπλά οφέλη και συντελεί σημαντικά στην ενίσχυση της φήμης και της εικόνας της. Κατ’ αρχάς πρόκειται για ένα ιδιαίτερα αγαπητό άθλημα -το «εθνικό» άθλημα των Ελλήνωνπου συγκεντρώνει το ενδιαφέρον ενός ιδιαίτερα δυναμικού και ποιοτικού κοινού. Η πανελλαδική εμβέλεια του χορηγικού προγράμματος, η εκτεταμένη προβολή που απολαμβάνουν οι αγώνες και οι υπόλοιπες εκδηλώσεις του θεσμού σε όλα τα Μέσα και η δυνατότητα ανάπτυξης πολύπλευρων ενεργειών προβολής και marketing στο πλαίσιο της χορηγίας, αποτελούν ορισμένους μόνο από τους λόγους που μας οδήγησαν στη συνεργασία αυτή.

adb: Θεωρείτε πως ο χώρος του αθλητισμού στην Ελλάδα γενικότερα ενδείκνυται για χορηγικές συμφωνίες προβολής και επικοινωνίας;

Π.Κ.:
Η πρόσβαση στο ευρύ ή και σε ειδικά κοινά, καθώς και οι ευκαιρίες προβολής στα ΜΜΕ που προσφέρει ο αθλητισμός είναι πολλές. Επιπλέον, η σύνδεση με το πλέγμα των «αθλητικών» αξιών όπως της ομαδικότητας, της ευγενούς άμιλλας, του πάθους και της αφοσίωσης στην επίτευξη στόχων, μπορούν πραγματικά να κάνουν μία εταιρεία ή ένα brand να ξεχωρίσει θετικά. Στην Υδρόγειο αγαπάμε έμπρακτα τον αθλητισμό και τον στηρίζουμε εδώ και χρόνια μέσα από τις χορηγίες μας.

adb: Έχετε υιοθετήσει και μια νέα εταιρική ταυτότητα. Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από αυτή; Τι έχετε αλλάξει και τι έχετε διατηρήσει αναλλοίωτο;

Π.Κ.:
Το ζητούμενο για μας ήταν να ανανεώσουμε και να ενισχύσουμε την εικόνα μας μέσα από μια πιο σύγχρονη ταυτότητα, που συνεχίζει ωστόσο να εκφράζει τη βασική μας φιλοσοφία και τις αξίες μας: αξιοπιστία, κύρος, δύναμη αλλά και φροντίδα, σιγουριά, ανθρώπινο πρόσωπο. Με τη λογική αυτή, η ανανεωμένη εταιρική μας ταυτότητα διατηρεί αναλλοίωτα κάποια βασικά στοιχεία, π.χ. στο λογότυπό μας  την υδρόγειο-, εισάγει όμως μία πιο σύγχρονη οπτική στα χρώματα και το σχεδιασμό, καθώς και μία σειρά από νέα γραφικά στοιχεία (στα έντυπα, στη σήμανση και άλλες εφαρμογές) που εκφράζουν το δυναμισμό και το σύγχρονο πρόσωπο της εταιρείας.

adb: Πραγματοποιείτε άλλες ενέργειες επικοινωνίας, με αφορμή την επέτειο των 40 χρόνων της εταιρείας;

Π.Κ.:
Η εταιρεία μας κάθε χρόνο πραγματοποιεί μια σειρά από εκδηλώσεις και συνέδρια για το δίκτυο των ασφαλιστικών της διαμεσολαβητών σε όλη την Ελλάδα. Φέτος, με αφορμή τα 40 χρόνια της εταιρείας, οι εκδηλώσεις αυτές έχουν αποκτήσει έναν πιο «εορταστικό» χαρακτήρα, ενώ έχει δημιουργηθεί και προβάλλεται και ένα εταιρικό βίντεο βασισμένο σε πραγματικές μαρτυρίες και συνεντεύξεις ασφαλισμένων και συνεργατών μας.