To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Milko: Οι νέοι, η πορεία των 30 ετών και ο… Aντετοκούνμπο

Χρήστος Κουτσούκος, Head Creative Rascal
Milko: Οι νέοι, η πορεία των 30 ετών και ο… Aντετοκούνμπο
Ένα brand με πορεία 30 ετών στην αγορά, που κατορθώνει να προσεγγίζει πάντα επιτυχημένα τους νέους. Η στρατηγική των τελευταίων τριών ετών και η συνεργασία με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο.

** Δείτε την Ειδική Έκδοση #youthmarketing.

Ποια ήταν η πρόκληση που είχατε να αντιμετωπίσετε σχετικά με την επικοινωνία του Milko; Ποιες ήταν οι επικοινωνιακές ανάγκες που είχε ένα τόσο εδραιωμένο brand; 

Το Milko είναι ένα ιστορικό ελληνικό youth brand. Στην πραγματικότητα σχεδόν πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο: σοκολατούχο γάλα, το οποίο ζει, συμπεριφέρεται και ενεργεί σαν youth brand. Η βασική πρόκληση λοιπόν ήταν να εντάξουμε το Milko σε ένα νέο περιβάλλον. Ένα brand με 30 χρόνια ένδοξης ιστορίας στην πλάτη του. Έπρεπε λοιπόν να διαχειριστούμε κάτι τόσο πολύτιμο και εύθραυστο, την εικόνα που διαχρονικά έχει κατορθώσει το προϊόν να έχει, άρα εκ των πραγμάτων ξεκινήσαμε να δουλεύουμε το brand με όλα τα φώτα επάνω μας.

Πώς επιλέξατε να «μιλήσετε» στο νεανικό κοινό και ποιο μήνυμα θέλατε να περάσετε;

Το νεανικό κοινό είναι εντελώς απρόβλεπτο και αυτό μας αρέσει, και μας αρέσει και πολύ, καθώς για εμάς είναι μια ευκαιρία να μην κάνουμε το Milko να φαίνεται βαρετό ποτέ στο συγκεκριμένο κοινό. Ο τρόπος που επιλέξαμε λοιπόν να μιλήσουμε στο συγκεκριμένο κοινό δεν είναι ένας, είναι πραγματικά πολλοί και διαφορετικοί. Σε αυτά τα τρία χρόνια που δουλεύουμε παρέα με το Milko έχουμε κάνει εντελώς διαφορετικά πράγματα, τα οποία με έναν μαγικό τρόπο ταιριάζουν απόλυτα με το Milko και το καθένα δίνει κάτι παραπάνω στο brand. Με αυτό τον τρόπο δεν μένουμε σε ένα μήνυμα, αλλά έχουμε κάνει το Milko ένα πιο σύγχρονο brand, που έχει να πει πολλά στο κοινό του, υιοθετώντας ένα tonality που ταιριάζει στη σημερινή εποχή.

Πώς επιλέχθηκε η συνεργασία με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο αλλά και η υπογραφή «Ψηλά το κεφάλι»;

Η σύνδεση του Γιάννη με το Milko ήταν κάτι το οποίο βγήκε εντελώς φυσικά, καθώς ο Γιάννης και το Milko έχουν πραγματικά πολλά σημεία σύνδεσης, που ξεκινούν σε αξιακό επίπεδο και καταλήγουν ακόμα και στο προϊοντικό. Όταν λοιπόν κάτσαμε στο τραπέζι για να σκεφτούμε το Milko, έπρεπε να δουλέψουμε σε ένα εντελώς ανοιχτό concept board, βλέποντας σχεδόν τα πάντα και από παντού. Μέσα σε όλα όσα είδαμε υπήρχε ένα μικρό μικρό διαμάντι, το οποίο είχαμε την τύχη να εντοπίσουμε και να ξεχωρίσουμε. Φυσικά, αυτό το διαμάντι είναι ο Γιάννης, ένα παιδί που τότε κυνηγούσε το όνειρό του στο NBA, ερχόμενος από μια δύσκολη παιδική ηλικία. Ο Γιάννης και η δική του η προσωπική ιστορία αποτέλεσε για εμάς έμπνευση και για το Milko ένα εντελώς καινούργιο touch-point, μέσω του οποίου καταφέραμε να δώσουμε μια άλλη έννοια στο «Ψηλά το Κεφάλι». Το «Πίστεψέ το», που είναι το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας, είναι μια αποτύπωση του «Ψηλά το Κεφάλι» και όπως είπαμε πριν, εκτός από το αξιακό συνδέει τον Γιάννη με το Milko και σε προϊοντικό επίπεδο, καθώς περιέχει πρωτεΐνη και το κάνει ένα πολύ καλό recovery drink μετά την προπόνηση

Ποια είναι η παρουσία της μάρκας σε online και social media περιβάλλον; Επίσης, ποιες δράσεις και εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν για τα 30 χρόνια πορείας της;

Όταν δουλεύουμε το Milko εσωτερικά, επικρατεί μια βασική αρχή: “Never get bored”. Αυτό μας οδηγεί σε μια πραγματικά πολυεπίπεδη δουλειά για το Milko. Τίποτα δεν είναι σωστό και τίποτα δεν είναι λάθος, έχουμε καταφέρει να δουλέψουμε με τους ανθρώπους του brand σε ένα εντελώς ανοιχτό μοντέλο, όπου όλες οι ιδέες παίζουν. Το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας είναι η overall δουλειά μας, η οποία ξεκινάει ταινίες όπως το «Πίστεψέ το» με τον Γιάννη, και το Πίστεψέ το Ξεκίνα, online film όπως η σειρά Milko show με άκρως χιουμοριστική γλώσσα, video games όπως το Big Hoops, συσκευασίες, social media campaigns όπως το Τότε&Τώρα για τα 30 χρόνια του Milko, Event σε συνδυασμό με sales promo όπως το The Big Shot και γενικά πάντα κάτι διαφορετικό, πάντα κάτι ενδιαφέρον, πάντα με σκοπό να έχουμε κάτι ενδιαφέρον να πούμε σε ένα ιδιαίτερα δύσκολο κοινό.