To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ericsson: Στο streaming στρέφονται οι Έλληνες

Ericsson: Στο streaming στρέφονται οι Έλληνες
Ericsson: Στο streaming στρέφονται οι Έλληνες

Η παγκόσμια έρευνα της Ericsson με τίτλο Ericsson ConsumerLab TV & Media Report 2014, δείχνει πως η τηλεόραση αλλάζει ριζικά περνώντας από την παραδοσιακή της μορφή (linear) σε νέες διαστάσεις ανοίγοντας σαφέστατα και νέους δρόμους σε παρόχους και διαφημιστές.

Η έρευνα της Ericsson έλαβε χώρα σε περισσότερες από 40 χώρες παγκοσμίως και αφορά περισσότερους από 620 εκατομμύρια καταναλωτές. Για πρώτη φορά φέτος στο δείγμα των χωρών περιλαμβάνεται και η Ελλάδα. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε περιλαμβάνει 1000 συνεντεύξεις ανά χώρα, από καταναλωτές αλλά και online ερωτηματολόγιο 30 λεπτών. 

Αναλυτικότερα η μελέτη δείχνει πως οι έλληνες δείχνουν μία σαφή προτίμηση στην «κατανάλωση» streaming περιεχομένου έναντι της παραδοσιακής κατανάλωσης περιεχομένου. Αξίζει να υπογραμμιστεί πως με τον όρο streaming στην έρευνα νοείται οποιοδήποτε non tv video προϊόν. Η έρευνα επίσης δείχνει οι έλληνες χρήστες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ειδικά για νέες κυκλοφορίες αλλά και για υψηλή ποιότητα εικόνας (48% και 47% του δείγματος αντίστοιχα).

Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως σε μόλις δύο χρόνια, παρατηρείται αύξηση 25% των καταναλωτών που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για πρόσβαση από κάθε συσκευή (πρόσβαση από παντού). Η έρευνα επίσης δείχνει αύξηση του χρόνου παρακολούθησης σε έξυπνα κινητά τηλέφωνα και συσκευές tablet.

Επιπλέον αναδεικνύει ότι τα παραδοσιακά κανάλια και η συνδρομητική τηλεόραση θεωρούνται από πολλούς ως «αποθετήρια περιεχομένου», από τα οποία μπορούν να αντλούν επιλεκτικά επιμέρους κομμάτια για να τα δουν αργότερα, χρησιμοποιώντας ψηφιακές συσκευές εγγραφής (DVR).

Η αυξανόμενη χρήση των DVR συμβάλει και στην συνέχιση της τάσης για «μαραθώνιο τηλεθέασης» επεισοδίων (binge), η οποία ξεκίνησε με τις συλλογές τηλεοπτικών σειρών και σειρών ταινιών σε DVD και βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με την παραδοσιακή τηλεοπτική εμπειρία της εβδομαδιαίας αναμονής για ένα νέο επεισόδιο.