To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Initiative: Αλλαγές στο παγκόσμιο management

Initiative: Αλλαγές στο παγκόσμιο management
Initiative: Αλλαγές στο παγκόσμιο management

Σειρά από αλλαγές κορυφαίων management στελεχών πραγματοποίησε η Initiative, μέλος του δικτύου της Mediabrands, οι οποίες ήταν οι πρώτες μετά την ανάληψη καθηκόντων global CEO από τον Jim Elms και North American CEO από τον Peter Mears τον περσινό Φεβρουάριο.

Συγκεκριμένα, ο chief analytics officer των ΗΠΑ, Bret Leece προωθήθηκε στη νέα θέση του global chief analytics officer. Με τον τρόπο αυτό επιβραβεύθηκε για την ενσωμάτωση των analytics στην προσέγγιση της εταιρείας για τη  πελατειακή στρατηγική και επένδυση στις ΗΠΑ.

Παράλληλα, ο μέχρι πρότινος svp , business development and integration της Mediabrands, Andy Von Kennel, εντάσσεται στην Initiative σαν chief client officer των ΗΠΑ, αντικαθιστώντας τον Shane Ankeney, ο οποίος αποχώρησε από την εταιρεία.

Ακολούθως, ο πρώην global exexutive director της OMD, Joe Masucci, κλήθηκε να αντικαταστήσει τον Leece σαν chief analytics officer στις ΗΠΑ.

Οι παραπάνω αλλαγές εντάσσονται στη νέα εσωτερική παγκόσμια φιλοσοφία της Initiative, από τη στιγμή που οι Elms και Mears ανέλαβαν τα ηνία της και τον περιορισμό των αρχών της σε τέσσερις: business leadership, στρατηγική, analytics και investment.