To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Κατέληξε σε J3 η Johnson & Johnson

Κατέληξε σε J3 η Johnson & Johnson
Κατέληξε σε J3 η Johnson & Johnson

Η Johnson & Johnson μετακίνησε τον, ύψους 1 δισ. δολαρίων, media λογαριασμό των ΗΠΑ στην J3, ένα τμήμα του ομίλου Interpublic που στήθηκε αποκλειστικά για τις δραστηριότητες της J&J.

Η συγκεκριμένη μονάδα δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη UM της IPG Mediabrands το 2007. Την προηγούμενη φορά που ο κολοσσός καταναλωτικών αγαθών είχε προχωρήσει σε media spec, το 2013, είχε διαχωρίσει το Media buying από το planning, αναθέτοντας το πρώτο στην OMD και το δεύτερο στη J3. Ωστόσο, νωρίτερα μέσα στο 2015 αποφάσισε να επανεκτιμήσει τις media συνεργασίες της.

\"Σε μια προσπάθεια προσαρμογής και υπέρβασης των δυνατοτήτων μας, εξακολουθούμε να αξιολογούμε τις απαιτούμενες πηγές για να ανταποκριθούμε στις καταναλωτικές προσδοκίες. Έπειτα από προσεκτική σκέψη, αποφασίσαμε να συγκεντρώσουμε και το Media buying των ΗΠΑ στη J3, σε ότι αφορά τα καταναλωτικά, φαρμακευτικά και medical device brands\" ανέφερε η σχετική ανακοίνωση της J&J.

Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία θα εξακολουθήσει να συνεργάζεται με την OMD για την πλειοψηφία των media σε Ασία-Ειρηνικό και Λατινική Αμερική.