To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Kraft Heinz: Στη Starcom τα media των ΗΠΑ

Kraft Heinz: Στη Starcom τα media των ΗΠΑ
Kraft Heinz: Στη Starcom τα media των ΗΠΑ

Στη Starcom του ομίλου Publicis αποφάσισε να συγκεντρώσει η Kraft Heinz το media planning and buying στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών. Η κίνηση αυτή σημαίνει πως η Starcom, που αποτελούσε τη βασική Media συνεργάτιδα για την Kraft Foods, θα επωμιστεί και τα brands της Heinz στις ΗΠΑ, για τα οποία ήταν υπεύθυνη μέχρι πρότινος η UM του ομίλου Interpublic.

«Καθώς εργαζόμαστε για να δημιουργήσουμε κάτι ξεχωριστό για την εταιρεία Kraft Heinz, προσπαθούμε να διασφαλίσουμε την αποτελεσματική και επαρκή λειτουργία μας, ώστε να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες των πελατών μας. Με αυτό το πνεύμα, αποφασίσαμε να συγκεντρώσουμε στη Starcom το σύνολο του Media planning and buying της Kraft Heinz», ανέφερε ο εκπρόσωπος της Kraft Heinz, Michael Mullen. Η επιτυχία αυτή της Starcom προέκυψε λίγες ημέρες μετά την ανάληψη χειρισμού του παγκόσμιου λογαριασμού της Visa.