To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Media spec και από τη General Mills

Media spec και από τη General Mills
Media spec και από τη General Mills

Σύμφωνα με όσα επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της εταιρείας τροφίμων, η απόφαση για το media spec είναι ειλημμένη, καθώς η τελευταία φορά που έγινε κάτι ανάλογο, ήταν πριν από δέκα και πλέον χρόνια.

Συγκεκριμένα, το 2001 η ZenithOptimedia ήταν εκείνη που είχε αναλάβει τον χειρισμό του συνόλου του Planning and buying της General Mills κι από τότε η σχέση αυτή δεν έχει αλλάξει.

Με δεδομενο, πάντως, πως αρκετοί όμιλοι του χώρου των FMCG (όπως οι Unilever, P&G, Johnson & Johnson και SC Johnson) διεξάγουν ήδη media specs, θεωρείται δύσκολο να βρεθεί κάποιο μεγάλο media shop που δεν θα έχει ήδη δηλώσει συμμετοχή σε αυτά. Όσο για το ύψος της δαπάνης, αυτή ανέρχεται (για μετρήσιμα media) σε 830 εκατομμύρια λίρες μονάχα για την αγορά των ΗΠΑ, σύμφωνα με την Kantar Media.

Αρωγός της General Mills στην αναζήτηση θα είναι η συμβουλευτική Joanne Davis Consulting της Νέας Υόρκης.