FIFA World Cup Qatar 2022: Παράλληλη μετάδοση της 3ης αγωνιστικής σε ΑΝΤ1, ANTENNA.GR και ANT1+
Αναλυτικά το πρόγραμμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλυτικά το πρόγραμμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιοι αγώνες που τράβηξαν τα περισσότερα βλέμματα και κατέγραψαν τις υψηλότερες επιδόσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορούν το Δεκέμβριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δυναμικό κοινό 18-54
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εταιρείες υπέβαλαν memo για μια πιθανή προσφορά στη Vox Media την περασμένη εβδομάδα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτος καλεσμένος ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνόψει της μίνι-προετοιμασίας που θα πραγματοποιήσουν οι ομάδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕντυπωσιακά νούμερα τηλεθέασης σε συνολικό και δυναμικό κοινό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνολική απήχηση του «Maestro» στα social media έφτασε τους 7 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ (παραγωγή Steficon - συμπαραγωγή Ars Digital) είναι μια ταινία για την μοναξιά, την ανάγκη μας για επικοινωνία, την ανάγκη μας για ανθρώπινη επαφή και αγάπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε την Αμερική να βρίσκεται ήδη στη νέα εποχή της τηλεόρασης, οι διαφημιζόμενοι στην Ελλάδα αναζητούν τον τρόπο να βελτιωθεί το σήμερα, για να αξιοποιηθούν πιο αποτελεσματικά οι δυνατότητες του Μέσου που σταδιακά ενώνεται με το digital
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεχωρίζουν οι νέες σειρές: Ze Network, George & Tammy, Litvinenko & Jerusalem.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory