To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα εικόνα για το BusinessToday

Νέα εικόνα για το BusinessToday
Με ανανεωμένη εικόνα κλείνει τα 20 και μπαίνει, αισίως, στα 21 χρόνια κυκλοφορίας του το ημερήσιο Newsletter της αγοράς επικοινωνίας και μάρκετινγκ, BusinessToday. 

To BusinessToday κυκλοφόρησε με το νέο του layout την Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2018.

Με αφορμή την εξέλιξη αυτή, ο εκδότης του newsletter, Βαγγέλης Παπαλιός ανέφερε τα ακόλουθα: 

"Με το σημερινό πρώτο τεύχος του 2018, το BusinessToday μπαίνει σε μια νέα εποχή.

Πλέον ξεκινά, αισίως, ο 21ος χρόνος κυκλοφορίας του ημερήσιου newsletter, με το οποίο οι άνθρωποι της αγοράς της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ έχουν μάθει -από το 1997- να ξεκινούν την ημέρα τους.

Τον Δεκέμβριο του 2017, το BusinessToday γιόρτασε 20 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην αγορά και με το ξεκίνημα της νέας χρονιάς παρουσιάζει το ανανεωμένο layout του, πραγματοποιώντας ένα ακόμη βήμα εξέλιξης και βελτίωσης όσον αφορά την εικόνα και το περιεχόμενό του.

Ακολουθώντας σταθερά την πάγια γραμμή μας για έμφαση στο ρεπορτάζ, αξιοπιστία, εγκυρότητα και συνέπεια και διατηρώντας αναλλοίωτη τη στρατηγική της παρουσίασης όλων των ειδήσεων που αφορούν την αγορά, με συνέπεια και εύληπτο τρόπο, το BusinessToday αποκτά πιο μοντέρνα εικόνα, με στόχο να ανταποκριθεί ακόμη καλύτερα στις απαιτήσεις του αναγνωστικού του κοινού.

Παράλληλα, με την ευκαιρία της επετείου των 21 χρόνων, προετοιμάζουμε ένα συλλεκτικό επετειακό λεύκωμα με τις πιο σημαντικές στιγμές της αγοράς της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ, όπως καθρεφτίζονται μέσα από 200 επιλεγμένα πρωτοσέλιδα του BusinessToday των τελευταίων 20 ετών.

Σας ευχαριστούμε για τη στήριξη όλα αυτά τα χρόνια και σας υποσχόμαστε πως θα είμαστε κάθε μέρα δίπλα σας για ακόμη περισσότερα".