To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

The Washington Post: Δεκάδες προσλήψεις στο ξεκίνημα του 2017

The Washington Post: Δεκάδες προσλήψεις στο ξεκίνημα του 2017
Επενδύει σε δημοσιογράφους και online video έπειτα από ένα άκρως επιτυχημένο 2016.

Το 2016 αποδείχτηκε ένα έτος κατά το οποίο η The Washington Post κατάφερε να αναδειχθεί. Η αύξηση του κοινού της, η φιλόδοξη δημοσιογραφία που παρουσίασε και η επίδρασή της στον δημόσιο αμερικανικό διάλογο, την έφεραν στην τέταρτη θέση των εφημερίδων που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ, πίσω από τις The New York Times, The Wall Street Journal και USA Today.

Τώρα, με το 2017 να βρίσκεται προ των πυλών, η Post ετοιμάζεται να κάνει κάτι μοναδικό (ακόμα και σε παγκόσμια κλίμακα) στο χώρο της καθημερινής δημοσιογραφίας: προσθέτει δημοσιογράφους στο δυναμικό της, από το ξεκίνημα του νέου έτους.

"Προσθέτουμε δεκάδες νέους δημοσιογράφους, καθώς η επιχείρησή μας είναι επικερδής και διαρκώς αυξανόμενη" ανέφερε σε πρόσφατο memo ο publisher και CEO της εφημερίδας, Fred Ryan. "Βλέπουμε τα σημεία που μας βοήθησαν να επιτύχουμε μέσα στο 2016 κι επενδύουμε σε αυτά" πρόσθεσε ο Ryan ο οποίος πάντως δεν προσδιόρισε τον ακριβή αριθμό των δημοσιογράφων που θα προσληφθούν. "Το επεξεργαζόμαστε εσωτερικά" ήταν το σχόλιό του.

Πάντως, σύμφωνα με πηγές, το newroom της The Post θα αυξηθεί κατά 60 και πλέον άτομα (ή 8%), αριθμός που είναι εντυπωσιακός στη σημερινή εποχή, κατά την οποία οι μειώσεις θέσεων εργασίας στο χώρο του Τύπου αποτελούν τη συνηθισμένη πρακτική.

Έτσι, η αίθουσα σύνταξης της εφημερίδας θα αριθμεί περισσότερους από 750 υπαλλήλους, που θα τη φέρουν στην τρίτη θέση των εθνικών κυκλοφοριών Τύπου στις ΗΠΑ. Αυτή τη στιγμή, οι Times βρίσκονται στην κορυφή με 1.307 άτομα, η USA Today αριθμεί 450, ενώ η Journal, έπειτα από κάποιες εξαγορές, απασχολεί περί τους 1.500.

Επιπλέον, ο Ryan ανέφερε πως η εταιρεία θα επενδύσει στο mobile video, υπογραμμίζοντας: "Θεωρούμε πως ένα promotional ad διάρκειας μικρότερης των 15 δευτερολέπτων, μπορεί να είναι πολύ αποδοτικό. Οι νέες mobile ad φόρμες εξελίσσονται ακόμα, ωστόσο εκτιμώνται ιδιαίτερα από τους διαφημιζόμενους". Οι νέες προσλήψεις αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί, στο μεγαλύτερο μέρος τους, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του έτους.