To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στη GroupM τα παγκόσμια media της Ubisoft

Στη GroupM τα παγκόσμια media της Ubisoft
Στη GroupM τα παγκόσμια media της Ubisoft

Η GroupM ήταν η εταιρεία που επιλέχθηκε από τη Ubisoft για την ανάθεση χειρισμού του παγκόσμιου media λογαριασμού, μόλις τέσσερις μήνες μετά την ανάληψή του από τη Havas Media! H Havas είχε κερδίσει το συγκεκριμένο δικαίωμα για τον γαλλικό developer video games τον Ιούλιο, μετά την ολοκλήρωση του σχετικού spec.

Η στροφή προς τη GroupM προέκυψε λίγες εβδομάδες μετά την αύξηση ποσοστού της Vivendi (ιδιοκτησία του ομίλου Bollore) στο μετοχικό κεφάλαιο της Ubisoft. Οι εταιρείες της GroupM θα αναλάβουν τα καθήκοντά τους από τον Ιανουάριο του 2016, εμώ αξίζει να σημειωθεί πως οι λογαριασμοί σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ισπανία και Γαλλία ανήκαν σε εταιρείες του WPP πριν τη νίκη της Havas.

Οι εταιρείες που θα εμπλακούν είναι οι Maxus (σε Ην. Βασίλειο, Γερμανία), Mindshare (Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία, Σκανδιναβία και Ελβετία), ενώ η MEC θα εργαστεί σε Ισπανία και Πορτογαλία.

\"Είμαστε χαρούμενοι και υπερήφανοι, θέλουμε να χτίσουμε μια σχέση εμπιστοσύνης\" ανέφερε σχετικά η chief executive της Mindshare France, Magali Florens.