To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στο μυαλό του Σταύρου Ψυχάρη

Στο μυαλό του Σταύρου Ψυχάρη
Στο μυαλό του Σταύρου Ψυχάρη

Αν τελικά ευοδωθεί κάποιο από τα σενάρια που κυκλοφορούν περί εξαγοράς, συγχώνευσης ή απορρόφησης μεταξύ ΔΟΛ Α.Ε. και άλλης εταιρείας – για την Πήγασος, μάλλον απομακρύνεται η πιθανότητα - τότε αναμφίβολα ο πρόεδρος του «συγκροτήματος», Σταύρος Ψυχάρης, δεν θα είναι απλώς το πρόσωπο του μήνα, αλλά η μηντιακή προσωπικότητα της δεκαετίας.

Οι δύο πλευρές δεν έκρυψαν ποτέ ότι συζητούν και ήδη έχουν ανταλλαγεί επισκέψεις μεταξύ ΔΟΛ και Πήγασος, είτε στην έδρα του εκδοτικού Οργανισμού στη Μιχαλακοπούλου, είτε στο Χαλάνδρι, οπότε στην περίπτωση αυτή ανεβαίνει το «δεξί» χέρι του Σ.Ψυχάρη, Νίκος Πεφάνης που φέρεται να έχει παραλάβει τα μισθολόγια και το κόστος των λειτουργικών εξόδων της Πήγασος.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, είχαν ανταλλαγεί οι σχετικοί φάκελοι ενώ το τίμημα της εξαγοράς της Πήγασος είχε οριστεί στα 25 εκατ. ευρώ, με τον δανεισμό του να αγγίζει τα 120 εκατ. ευρώ. Είτε έχει ματαιωθεί το σενάριο, είτε έχει ακυρωθεί στην πράξη η όποια προοπτική, όπως και να καταλήξει η υπόθεση, ο Σταύρος Ψυχάρης φέρεται διατεθειμένος να βάλει με κάθε τρόπο τη δική του σφραγίδα στις εξελίξεις: συζητά εμφανώς με τον εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη στην ταβέρνα «Μαρίτσα» στο Κολωνάκι, στους πρόποδες του Λυκαβηττού. Βάζει στο τραπέζι, εκτός από την όποια επιδιωκόμενη συγχώνευση/απορρόφηση και το ζήτημα Mega και ενδεχόμενη ανταλλαγή μετοχών. Και φυσικά δεν έχει κόψει την καλημέρα σε μεγάλους επιχειρηματίες, όπως ο Ανδρέας Βγενόπουλος, ο Ευάγγελος Μυτιληναίος, ο Ιβάν Σαββίδης, ο Βίκτωρας Ρέστης και πάνω απόλα ο Πάνος Γερμανός. Σημειώστε αυτό το τελευταίο.

Μάλιστα είναι τέτοια η σπουδή του Οργανισμού για τα Νέα Μέσα, που αναμένεται και αλλαγή του εταιρικού σχήματος με έμφαση στην Psycharis Media Group και τόνωση της Helioskiosk που σύντομα θα ανακοινώσει τη διάθεση εφαρμογών και περιεχομένου για ipad και iphone και τη συνεργασία της με εταιρείες κινητής.

Στόχος να αξιοποιηθεί η πλατφόρμα των 3,5 εκατ. unique users του in.gr από τους μισούς από τους οποίους, έστω και 50 λεπτά να πάρει ο ΔΟΛ τον μήνα για διάθεση περιεχομένου, κέρδος θα έχει.

Δεν χρειάζονται βαθιές γνώσεις μαντικής για να αποκωδικοποιήσει κανείς τους χρησμούς Στ. Ψυχάρη. Τα αναφέρει όλα πολύ εύσχημα στο editorial της περασμένης Κυριακής: Ξεκινώντας με μια σύντομη ιστορική αναδρομή στις δυσκολίες επιχειρηματικών κινήσεων στον χώρο του Τύπου στο παρελθόν προαναγγέλλει στους αναγνώστες του «Βήματος» την επόμενη κίνηση του ΔΟΛ η οποία - όπως υποστηρίζει - θα φέρει τον Οργανισμό στην κορυφή της πυραμίδας των ΜΜΕ και θα αλλάξει τον χάρτη της ενημέρωσης.

Μάλιστα, καλεί τους αναγνώστες να τον ακολουθήσουν στο «γοητευτικό νέο ταξίδι που προαναγγέλλει την επερχόμενη επανάσταση στην ενημέρωση». «Η μεγάλη αλλαγή που συνετελέσθη στην ενημέρωση με την εισβολή της τηλεόρασης δεν είναι τίποτε ενώπιον των επερχομένων. Ολοι τώρα μπορούν σχεδόν δωρεάν ανά πάσαν στιγμήν να έχουν την ενημέρωση στα χέρια τους κυριολεκτικά» αναφέρει και προσθέτει: «Η τεχνολογία φέρνει θαύματα. Και διασφαλίζει την ενημέρωση του πολίτη. Η αλματώδης ανάπτυξη συνοδεύεται από την αυτονόητη έξαρση του ανταγωνισμού που θα λειτουργήσει υπέρ των πολιτών. Φυσικά ο νόμος της φυσικής επιλογής θα επικρατήσει και στον χώρο της ενημέρωσης - τα πρώτα αποτελέσματα των ριζικών αλλαγών στον χάρτη των ΜΜΕ δεν θα βραδύνουν. «Το Βήμα», πρωτοπόρο εδώ και ενενήντα χρόνια, άλλαξε τις τελευταίες δεκαετίες τη μορφή του ελληνικού Τύπου. Τώρα φθάνει η ώρα για ένα ακόμη βήμα προς τα εμπρός - στην κορυφή της προσπάθειας να ξεφύγει η χώρα από την κρίση με ουσιαστικές αλλαγές».