To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Συμμαχία Guardian με publishers

Συμμαχία Guardian με publishers
Συμμαχία Guardian με publishers

Η The Guardian ένωσε τις δυνάμεις της με τους CNN International, Financial Times, Thomson Reuters και Economist για το λανσάρισμα ενός ιδιωτικού marketplace programmatic διαφήμισης, που ονομάζεται Pangaea Alliance.

Η πρόταση ψηφιακής διαφήμισης μεταξύ των global publishers θα επιτρέψει στα brands να αποκτήσουν πρόσβαση σε σημαντικό παγκόσμιο κοινό μέσω της πιο πρόσφατης programmatic τεχνολογίας.

Η συμμαχία αυτή θα λανσαριστεί σε beta έκδοση από τον Απρίλιο και θα προσφέρει στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα πρόσβασης σε σημαντικό αρχείο από ένα group premium publishers, μέσω της τεχνολογικής πλατφόρμας της Rubicon Project.

Τη διαχείριση της Pangaea Alliance θα αναλάβει μια κεντρική ομάδα, που περιλαμβάνει εμπορική ηγεσία και λειτουργικούς πόρους από όλα τα μέλη publishers. Αργότερα, όταν κυκλοφορήσει σε κανονική έκδοση, υπάρχει πλάνο για χειρισμό από δική της ομάδα πωλήσεων.

\"Με την πρωτοβουλία αυτή, δίδεται η ευκαιρία στους διαφημιζόμενους να διαχειριστούν την εμπιστοσύνη που δείχνουν τα κοινά στους publishers\" ανέφερε μεταξύ άλλων ο global revenue director στη Guardian News & Media και επικεφαλής του project Pangaea Alliance, Tim Gentry.