To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τα κέρδη των media shops

Τα κέρδη των media shops
Τα κέρδη των media shops

Αν και ο συνολικός κύκλος εργασιών καθώς και τα μικτά κέρδη των 22 μεγαλύτερων εγχώριων media shops γνώρισαν κάμψη το 2013, εντούτοις τα συνολικά κέρδη προ φόρων γνώρισαν άνοδο. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τους δημοσιευμένους ισολογισμούς που συγκέντρωσε και ανέλυσε η Direction Business Reports, η προσεκτική εξέταση των οποίων δείχνει πως υπήρξαν μεν εταιρείες με απώλειες αλλά δεν λείπουν και τα media agencies, που κατόρθωσαν να ενισχύσουν τη θέση τους.

Θετικό στοιχείο για τις περισσότερες εταιρείες του κλάδου σύμφωνα με την Direction Business Reports, ήταν η εμφάνιση συνολικής κερδοφορίας προ φόρων το 2013, ύψους 1,34 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 7,65% σε σχέση με το 2012. Από τις 23 εταιρείες, οι 18 ήταν κερδοφόρες (κέρδη προ φόρων) το 2013 και μόλις 5 κατέγραψαν ζημιογόνα χρήση.

Στην κορυφή της λίστας της κατάταξης των MEDIA SHOPS (βάσει κερδών προ φόρων) για το 2013 βρέθηκε η TEMPO OMD HELLAS AE, με 910 χιλ. ευρώ (-25,90% σε σχέση με το 2012), στη 2η θέση η DENTSU AEGIS NETWORK HELLAS ΑΕΕ, με 461 χιλ. ευρώ (-11,98% σε σχέση με το 2012), στην 3η θέση η CARAT HORIZON ΑE, με 418 χιλ. ευρώ (-49,03% σε σχέση με το 2012), στην 4η θέση η CARAT INTERNATIONALHELLAS AE, με 360 χιλ. ευρώ (+226,03% σε σχέση με το 2012) και στην 5η θέση η UNIVERSAL MEDIA ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ (ΕΛΛΑΣ) AE, με 239 χιλ. ευρώ (+91,87% σε σχέση με το 2012).

Ακόμη πιο αναλυτικά στοιχεία υπάρχουν στην  έκδοση «Η Αγορά Επικοινωνίας & ΜΜΕ στην Ελλάδα».

Στις σελίδες της μπορεί κανείς να βρει αναλυτική καταγραφή και μελέτη οικονομικών στοιχείων και αριθμοδεικτών για τις εταιρείες των κλάδων: Διαφήμισης (72 εταιρείες), Μedia Shops (22 εταιρείες), Δημοσίων Σχέσεων (26 εταιρείες), Εκδόσεων Εφημερίδων-Περιοδικών (104 εταιρείες), Τηλεόρασης-Ραδιοφώνου (72 εταιρείες) και Online Media (21 εταιρείες), όπως τα έχει επεξεργαστεί η Direction Business Reports.

Επίσης, στην έκδοση περιλαμβάνονται πλήρεις κατατάξεις εταιρειών για κάθε διαφορετικό κλάδο με βάση τα στοιχεία για το 2013 και σε σύγκριση με το 2012. Συγκεκριμένα, οι κατατάξεις γίνονται βάσει: Κύκλου Εργασιών, Μικτού Κέρδους, Κερδών προ Φόρων, Ιδίων Κεφαλαίων και Συνόλου Υποχρεώσεων.

Περισσότερα στοιχεία ΕΔΩ

\"\"