To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μέσω programmatic το 50% της display δαπάνης στην Ευρώπη

Μέσω programmatic το 50% της display δαπάνης στην Ευρώπη
Συνεχίζεται η πορεία ανάπτυξης του programmatic advertising στην Ευρώπη.

Όπως ανακοίνωσε το ΙΑΒ Europe σε συνεργασία με την IHS Markit χθες, στο πλαίσιο της έκθεσης dmexco στην Κολωνία, η συνολική αγορά programmatic display advertising στην Ευρώπη κατέγραψε μια ακόμη χρονιά διψήφιων ρυθμών ανάπτυξης, εκτινασσόμενη κατά 42,7% από τα 5,7 δισ. ευρώ του 2015 στα 8,1 δισ. ευρώ το 2016.

Σύμφωνα με τη σχετική έκθεση European Programmatic Market Sizing, το 50,1% της display διαφημιστικής δαπάνης στην Ευρώπης γίνεται πλέον μέσω programmatic. Eπιπρόσθετα, το programmatic video κατέγραψε ραγδαία αύξηση κατά 155% και πλέον αντιστοιχεί σε ποσοστό μεγαλύτερο του 45% (1,37 δισ. ευρώ) της συνολικής online video διαφημιστικής δαπάνης. Bέβαια, το mobile εξακολουθεί να είναι το «αγαπημένο» format του programmatic, καθώς το 65% (3,5 δισ. ευρώ) της mobile διαφημιστικής επένδυσης πραγματοποιήθηκε με αυτόν τον τρόπο.

Σε επίπεδο περιφερειών, αν και η CEE (Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη) είναι ακόμη μικρή σε μέγεθος και βαθμό ωριμότητας όσον αφορά το programmatic, εντούτοις ξεκινά να κάνει βήματα προόδου. Το 2016 κατέγραψε ανάπτυξη 53% και άγγιξε τα 0,6 δισ. ευρώ, ενώ η πιο ώριμη Δυτική Ευρώπη κατέγραψε ανάπτυξη 42% και ανήλθε στα 7,5 δισ. ευρώ.
TAGS: IAB Europe, IHS