To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Nielsen: Παρουσιάζει τα αποτελέσματα της έρευνας Shopper Trends

Nielsen: Παρουσιάζει τα αποτελέσματα της έρευνας Shopper Trends

Την Πέμπτη 11 Μαΐου, στο Metropolitan Athens Hotel, θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας “Shopper Trends της Nielsen, με την παρουσία, όπως κάθε χρόνο, σημαντικών στελεχών της αγοράς, τόσο από τον χώρο της βιομηχανίας όσο και του λιανεμπορίου.

Στα πλαίσια της εκδήλωσης, πέρα από τις τελευταίες τάσεις της αγοράς θα παρουσιαστούν επίσης ιδιαίτερα ενδιαφέροντα ευρήματα από δύο ακόμη έρευνες της Nielsen, που αφορούν στο Premiumization & στο e-Commerce, τα οποία θα αναπτύξουν έμπειρα στελέχη της Nielsen, καθώς και προσκεκλημένοι ομιλητές με αποδεδειγμένη γνώση και εξειδίκευση στα εν λόγω πεδία και συγκεκριμένα οι κ.κ. Αλέξανδρος Κωστιρόγλου, Marketing Manager Volvo Car Hellas και Νίκος Βαρβαδούκας, Growth Principal Advisor/Marketing-Omnichannel CRM -eCommerce

TAGS: Nielsen