To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Nielsen: Τα μεγάλα brands «κερδίζουν» ξανά τους καταναλωτές

Nielsen: Τα μεγάλα brands «κερδίζουν» ξανά τους καταναλωτές
Νέα έρευνα που πραγματοποίησε η Nielsen βρήκε πως οι καταναλωτές προτιμούν τις μεγάλες εταιρείες παρά τους μικρότερους τοπικούς "παίκτες" της αγοράς.

Εν μέσω συζήτησης σχετικά με την απειλή των μεγάλων παγκόσμιων brands από τοπικούς ή περιφερειακούς ανταγωνιστές, η μελέτη της Nielsen υποδεικνύει πως οι μεγάλοι παίκτες επιστρέφουν στις κορυφαίες θέσεις προτίμησης των καταναλωτών.

Σύμφωνα με την Global Brand-Origin, περισσότεροι από 31.000 καταναλωτές από 63 χώρες επέδειξαν την συνολική τους προτίμηση για τα μεγάλα brands σε 34 προϊοντικές κατηγορίες. Οι κατηγορίες που συγκεντρώνουν τα υψηλότερα ποσοστά προτιμήσεων είναι οι food/formula και baby wipes/diapers, όπου μόλις το 10% και 7% αντίστοιχα, ανέφεραν πως προτιμούν τοπικά brands.

Επιπλέον, τα παγκόσμια brands κυριάρχησαν στους τομείς vitamins/supplements, feminine care, sports drinks, canned foods και pet food, όπου το 15% (ή λιγότερο) των ερωτηθέντων αποκρίθηκαν πως προτιμούν τοπικά brands. Συγκεκριμένοι τομείς παρουσίασαν ισχυρή τοπική ανάπτυξη, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη Νοτιοανατολική Ασία και τα τοπικά snack brands, τα οποία είχαν ποσοστό 50% στις καταναλωτικές προτιμήσεις σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μ.ο. του 32%.

Παρόμοια, οι τοπικές εταιρείες instant-noodle στη συγκεκριμένη περιφέρεια επικράτησαν των παγκόσμιων Brands (39% έναντι 21%).         
TAGS: Nielsen