To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πιο αποτελεσματικές οι διαφημίσεις στα websites των εκδοτών

Πιο αποτελεσματικές οι διαφημίσεις στα websites των εκδοτών
Τα ιδιόκτητα websites των εκδοτών θα μπορούσαν να είναι ισχυρότερα από τα ήδη ισχυρά news feed, σύμφωνα με νέα νευροεπιστημονική έρευνα για τη σύγκριση social πλατφορμών και premium sites.

Η Neuro-Insight, μια neuro-marketing εταιρεία, εξέτασε το περιεχόμενο από τέσσερις μεγάλους εκδότες - Condé Nast, Forbes, Time Inc. και The Atlantic - και διαπίστωσε ότι τα θέματα δοκιμής είχαν 16% περισσότερες πιθανότητες να βρουν web θέσεις σχετικές ή engaging από παρόμοιο περιεχόμενο στα social feeds. Για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι αναγνώστες σχετίζονται με διαφορετικούς τύπους περιεχομένου, η Neuro-Insight συνέδεσε 100 άτομα με τεχνολογία "νευρο-χαρτογράφησης" και τους έδειξε βίντεο σε newsfeed του Facebook ή στην ιστοσελίδα ενός εκδότη.

Μαζί με το να είναι περισσότερο relevant σε προσωπικό επίπεδο, οι ιστοσελίδες των εκδοτών θα μπορούσαν να είναι πιο αξιομνημόνευτες - είχαν 19% μεγαλύτερο αντίκτυπο για την ορθολογική αριστερή πλευρά του εγκεφάλου, και ένα 8% μεγαλύτερη επίδραση στη συναισθηματική δεξιά πλευρά του εγκεφάλου. Μνήμες από video διαφημίσεις ήταν επίσης πιο λεπτομερείς στις ιστοσελίδες, με 8 στις 10 να αποδίδουν καλύτερα από ό,τι σε ένα news feed.

Τα αποτελέσματα είναι ευπρόσδεκτα ​​για τους εκδότες, οι οποίοι εξακολουθούν να αγωνίζονται για αποκομίσουν κέρδος από το περιεχόμενο σε κινητά και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Ορισμένες εκτιμήσεις λένε πως οι σημαντικοί παίκτες της τεχνολογίας, όπως το Google και το Facebook λαμβάνουν 85 σεντ για κάθε νέο ψηφιακό δολάριο που δαπανάται για τη διαφήμιση.

Στο μεταξύ, η Time Inc. ποντάρει όλο και περισσότερο στο μέλλον του βίντεο. Η εταιρεία είδε 150% αύξηση στο βίντεο το 2015-2016 - συνολικού ύψους 4,6 δις - σύμφωνα με τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου της.

Η μελέτη, που ανατέθηκε από την Teads, μια online βίντεο διαφημιστική εταιρεία, παρουσίασε διαφημίσεις 15 δευτερολέπτων γύρω από τα πάντα, από υψηλή τεχνολογία μέχρι μόδα και τρόφιμα. Η υπεύθυνη μάρκετινγκ της Teads, Rebecca Mahony ανέφερε ότι ο στόχος ήταν να δώσει στους εκδότες μια καλύτερη εικόνα για το πόσο αποτελεσματικές είναι στην πραγματικότητα οι διαφημίσεις τους. Ανέφερε επίσης ότι οι ιστορίες σε βάθος, έχουν αντίκτυπο στους καταναλωτές και τους βοηθούν να ανακαλούν πιο εύκολα διαφημίσεις σε σύγκριση με την παθητική κύλιση.

Ορισμένες μάρκες, επίσης, έχουν καλύτερες επιδόσεις από άλλες σε όλες τις πλατφόρμες. Για παράδειγμα, οι μάρκες υγιεινών τροφίμων, καφέ και φιλοξενίας που διαφημίζονται στις ιστοσελίδες των εκδοτών, είχαν μεγάλο αντίκτυπο στην στην αριστερή πλευρά του εγκεφάλου. Ωστόσο, το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά brands αντήχησαν στη δεξιά πλευρά του εγκεφάλου. Και μια ενδιαφέρουσα επισήμανση: οι μάρκες φιλοξενίας καιοι διαφημίσεις για τα τηλεοπτικά προγράμματα απέδωσαν καλύτερα στο Facebook.