To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Deloitte: Τάσεις σε ΜΜΕ, Τηλεπικοινωνίες, Τεχνολογία

Deloitte: Τάσεις σε ΜΜΕ, Τηλεπικοινωνίες, Τεχνολογία

Η έκθεση του 2012 προβλέπει την αύξηση των πωλήσεων των smartphones, τον περιορισμό της παροχής απεριόριστης χρήσης του διαδικτύου, τη δυνατότητα παρακολούθησης τηλεόρασης, ακόμα και εν κινήσει, την κυριαρχία των online διαφημίσεων και την αυξημένη ζήτηση για νέα τεχνολογικά προϊόντα. Το τρέχον έτος φαίνεται να αποτελεί μεταβατικό στάδιο, με αρκετές καινοτομίες, τις οποίες θα ήταν χρήσιμο να προσπαθήσουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις του χώρου, ώστε να αναπτυχθούν περαιτέρω.

Τηλεπικοινωνίες

Μεταξύ των κορυφαίων τάσεων στον τομέα Τηλεπικοινωνιών για το 2012, συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, οι εξής:

• Οι πωλήσεις των χαμηλού κόστους «έξυπνων κινητών τηλεφώνων» (smartphones) (αξίας μέχρι και 100 δολαρίων), αγγίζουν για πρώτη φορά τα 500 εκατομμύρια τεμάχια.

• Τεχνολογία NFC (Near Field Communication) και κινητές συσκευές. Οι συσκευές κινητών τηλεφώνων που θα διαθέτουν την τεχνολογία NFC αναμένεται να φτάσουν τα 300 εκατομμύρια μέχρι το τέλος του 2013.

• Web Bybass: Μεταφορά δεδομένων χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο.

• Το τέλος της παροχής απεριόριστης χρήσης διαδικτύου.

• Πολλές εφαρμογές, λίγα downloads.

ΜΜΕ

Οι κορυφαίες τάσεις στον τομέα των ΜΜΕ για το τρέχον έτος, είναι οι ακόλουθες:

• Οι στοχευόμενες τηλεοπτικές διαφημίσεις χάνουν τον στόχο τους. Σύμφωνα με την έρευνα, βελτιώνεται συνεχώς η τεχνολογία, η οποία θα επιτρέπει τη δημιουργία διαφημίσεων που θα στοχεύουν σε ορισμένες μόνο συσκευές τηλεοράσεων και υπολογιστές, βάσει χαρακτηριστικών όπως το εισόδημα ή η ηλικία του τηλεθεατή. Ωστόσο, οι διαφημίσεις αυτές θα αντιπροσωπεύουν ένα πολύ μικρό ποσοστό του συνόλου της διαφημιστικής αγοράς, καθώς η επένδυση που απαιτείται για την ανάπτυξή τους, παραμένει απαγορευτική.

• Το πρόγραμμα της τηλεόρασης κυριαρχεί. Το 95% όλων των τηλεοπτικών προγραμμάτων που θα παρακολουθήσουν οι τηλεθεατές κατά το 2012, είτε θα είναι «ζωντανά», είτε «σχεδόν ζωντανά» (εντός μίας ημέρας από την πρώτη εκπομπή τους). Η τεχνολογί\"on demand\" όποτε το επιθυμούν – δεν αναμένεται να καταργήσει το ωρολόγιο πρόγραμμα της τηλεόρασης. 

• Δυνατότητα παρακολούθησης τηλεόρασης εν κινήσει, χάρη στο DVR (Digital Video Recorder). Το 2012, όσοι διαθέτουν smartphones και ταμπλέτες, θα μπορούν να παρακολουθήσουν 5 δισεκατομμύρια ώρες τηλεοπτικού περιεχομένου

• Μια νέα εποχή για τις διαδικτυακές διαφημίσεις. Η διαφημιστική αγορά αναμένεται να επεκταθεί σε όλους τους τομείς το 2012, κυρίως όμως ο χώρος των διαδικτυακών διαφημίσεων θα ξεπεράσει σε ρυθμό ανάπτυξης τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης.

• Αυξάνοντας τα κέρδη από τα social games. H Deloitte προβλέπει ότι κατά το 2012, η αύξηση των εσόδων του κλάδου των social games θα περιοριστεί σε ποσοστό που δεν θα υπερβαίνει το 20%, όταν την περίοδο 2008-2010 τα συγκεκριμένα έσοδα είχαν εικοσαπλασιαστεί. Η μετάβαση σε ένα μοντέλο που θα εμπεριέχει περισσότερη διαφήμιση, είναι πιθανή και, τουλάχιστον, κάποιες εταιρeίες του χώρου θα αρχίσουν να χρεώνουν το χρήστη από τη στιγμή που ξεκινάει να παίζει.

• Εκπτωτικά κουπόνια μέσω διαδικτύου: Από καινοτομία, μεταβλήθηκαν σε «διασημότητα» και τώρα σε μια σημαντική, αλλά εξειδικευμένη αγορά .

Τεχνολογία

Η ανάλυση της Deloitte για τις κορυφαίες τάσεις στον τομέα της Τεχνολογίας το 2012, αναφέρει:

• Η ζήτηση των καταναλωτών για τεχνολογία, αψηφά τις οικονομικές αντιξοότητες.

• Οι κάτοχοι ταμπλετών θα προβούν σε αγορά και δεύτερης συσκευής.

• Ανάπτυξη έργων μεγάλων δεδομένων.

• «Δύσκολοι καιροί» για το σκληρό δίσκο: ανάδυση νέου τρόπου αποθήκευσης δεδομένων.

• Εκτυπωτής τριών διαστάσεων: Μικρά περιθώρια ανάπτυξης.